Ugyan az Acitivisonnek már lelkesen termelt pénzt egy Call of Duty: Mobile variáns, a kiadóóriás célja az volt, hogy egy autentikusabb CoD élményt hozhassanak a készülékeinkre. Így született a Warzone Mobile, ami megpróbálta egy az egyben átvinni a battle royal mókát mobilokra. A fejlesztők még cross-progression elemeket is beépítettek a konzolos és PC-s verzióval, így például a mindenhol elérhető fegyvereinket távolról szintezhettük a kistesóval.
A megjelenés előtt a Warzone Mobile 45 milliónyi előregisztrációt halmozott fel, és a 2024. márciusában történt megjelenés után az Activision alig bírta számolgatni a bevételeit. Az alkalmazás négy nap alatt kitermelt 1,4 millió dollárt, és bár a hype szépen lassan elhalt, a Statista jelentése szerint a móka még 2025. februárjában is összehozott 490 000 dollárt. Ez azonban látszólag nem elég a kiadónak.
"Ugyan büszkék vagyunk arra, hogy a a Call of Duty: Warzone-t egy autentikus formában mobilokra vihettük, az sajnos nem érte el a mobilpiaci elvárásainkat, és nem lett akkora sikere a játékosok körében, mint amekkora sikere volt a PC-s és konzolos tábornál."
A lényeg tehát, hogy nem hozott össze mocskos, lekönyvelhetetlen, felfoghatatlan dollár csilliárdokat, így aztán kapja a kaszát. A Warzone Mobile-ban már nem is lehet valódi pénzt költeni, május 18-án pedig elkezdték leszedni azt a Google Play és az Apple App Store felületéről. Aki rendelkezik már az alkalmazással az tovább élvezheti azt, és a szervereket egyelőre békén hagyják. Jelenleg csak a további tartalmak és frissítések leszállítását állítják le.
Az Activision egyelőre nem közölt dátumot a szerverek lekapcsolását illetően, de nem érdemes nagy jövővel számolni.