Hirdetés

Tom Clancy's The Division - gyönyörű lett a tévéreklám

|

A közeli megjelenés előtt a Ubisoft még egy szívbemarkoló reklámmal is meggyőz minket arról, hogy játszanunk kell a The Divisionnel.

Hirdetés

Már eléggé közel vagyunk a Tom Clancy's The Division megjelenéséhez, sokan talán már le is szedtétek a nyílt béta kliensét, viszont a Ubisoft szeretne biztosra menni, úgyhogy a tévénézőket is megpróbálják meggyőzni egy igen jól eltalált reklámmal.

A reklámban az akció és az adrenalin pumpálása helyett inkább az érzelmeinkre igyekeztek hatni a készítők, ugyanis a videó lényege az, hogy az egyszerű emberek szemszögéből hasonlítsa össze a társadalom összeomlása előtti és utáni állapotot. A gazdagok földönfutók lettek, a bűnözők pedig zsarnokok, szóval tényleg nagyon átrendeződtek az erőviszonyok, a gyönyörű zene és rendezés pedig remekül el is adja az egészet.

A Tom Clancy's The Division megjelenés március 8-án várható PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on. Ti mennyire várjátok? Játszani fogjátok a bétát?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)