Az Xbox Games Showcase egyik legváratlanabb bejelentése a Super Meat Boy 3D volt. Igen, jól olvastad, az ikonikus, ujjakat és perifériákat törő platformer végre kilépett a 2D-s környezetből, és teljes 3D-ben tér vissza. A játék egyfajta szellemi örököse az eredeti 2D-s klasszikusnak, ám ezúttal minden irányból jöhet a halál. És fog is. Bőséggel.
A fejlesztést nemcsak a legendás Team Meat viszi, hanem a Sluggerfly (Hell Pie) és a Headup Games is beszállt, így minden adott ahhoz, hogy egy egyszerre pörgős, pimasz és brutálisan nehéz játék szülessen. A trailer alapján a játékmenet továbbra is a reflexekre, precíz ugrásokra és a folyamatos újrakezdésre épít, ezúttal viszont már nemcsak előre vagy felfelé zuhanhatunk bele a pengecsapdákba, hanem minden irányba.
Az ismerős elem, vagyis a korábbi próbálkozásaink nyoma most is visszatér, még kaotikusabb látványt ígérve a végtelen halálsorozatainkhoz.
A Super Meat Boy 3D az eddigi spin-offokkal ellentétben végre valódi folytatásérzetet ad, egyúttal merész lépés is: a 2D-s platformer-esszenciát térbe ültetni mindig kockázatos, de ha valaki képes ezt őrülten jól megoldani, azok ezek a fejlesztők. A játék 2026 elején érkezik Xbox platformokra, és ha valami biztos, az az, hogy megint lesz miért szétcsapni a kontrollert, persze csak szeretetből.