Hirdetés

Overwatch - miért nem lesz egyjátékos kampány?

|

A Blizzard szeretné megtölteni annyi történettel az új játékuk világát, amennyivel csak lehet, de nehogy már csak egy ember élvezze azt egyszerre.

Hirdetés

Az idei BlizzCon legnagyobb bejelentése egyértelműen az Overwatch volt. A Blizzard majdnem két évtized után egy új IP-t jelentett be, és nem is voltak szűkmarkúak részletek tekintetében. Láttunk rengeteg karaktert, térképeket, képességeket, képeket és videókat.

Az egyszeri Blizzard rajongónak azért még így is akadnak kérdései, ezért ült le a Kotaku a fejlesztőkkel beszélgetni. Első körben az egyjátékos mód került szóba, illetve, hogy egyáltalán számíthatunk-e ilyesmire. „Nem hiszem, hogy valaha találkozni fogunk egyjátékos kampánnyal, egyszerűen csak azért, mert a karaktereink úgy nem működnének. Akkor menők, amikor együtt vannak” – válaszolta a projekt rendezője, Jeff Kaplan.

„Vannak, akik nem lehetnek egyedül. Ha csak nem építenénk egy kampányt arra, hogy támogatunk valakit, egy olyan karakter, mint Mercy használhatatlan lenne” - tette hozzá. Ez nem jelenti azt, hogy a történet kimarad a játékból. A hősök interakcióba lépnek majd egymással, a körülöttük lévő világgal, és reagálnak a velük történő dolgokra. „Nem mondhatom el, hogy mi is történik valójában, de azt igen, hogy a cinematicos srácok nagyon rákattantak az új univerzumra.” Reméljük, látunk majd pár laza átvezetőt. Amit eddig láttunk, az nagyon tetszett nekünk.

A Kotakus srácok rákérdeztek, hogy vajon ingyenesen játszható lövölde lesz-e az új játék, és hogy számíthatunk-e a jövőben új hősökre. Kaplan mélyen hallgatott a fizetési modellt illetően, de azt elmondta, hogy sok új karakterrel készülnek a jövőben. „Úgy látjuk, hogy ez egy végtelenségig bővíthető univerzum. Valószínűleg nem lesz 800 hős a játékban, de az biztos, hogy rengeteg ötletünk van a jövőre nézve.”

Mivel a Warcraft III és a StarCraft II közössége imádta modolni a játékot, sokan kíváncsiak voltak arra is, hogy mennyire lesz erre lehetőség az Overwatchban. „Reméljük, hogy a rajongók mostanra már elhiszik, hogy mi tényleg szeretjük a modolást.” Kíváncsian várjuk, hogy ez mit is jelent a gyakorlatban. Addig is egy kellemesen nyugtató zárszó Kaplantől: „Nem valószínű, hogy lesznek majd kalapok, mint a Team Fortress 2-ben”. Köszönjük.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)