Hirdetés

Nyolc ok, ami miatt csúszhat a Diablo III megjelenése

|

Igen, már mi is tűkön ülve várjuk a megjelenést, de lássuk be inkább egy tökéletesen átgondolt és kivitelezett Diablo III-at szeretnénk.

Hirdetés

Jay Wilson, a Diablo III-ért felelő Blizzard fejes nem volt rest és elmondta, hogy mégis mi a rákot tudnak még szüttyögni a játékon, ami már vagy fél éve olyan állapotban van, amit bármely nagyobb kiadó azonnal vinne a DVD sokszorosítóba.
Jay és kis csapata láthatóan nem siet a megjelenéssel, ezt szépen meg is ideologizálta. Szerinte az utókor nem fog arra emlékezni, hogy a játék csúszott pár hónapot, inkább az kerül be a (játék)történelemkönyvek lapjaira, hogy milyen nagyszerű is lett a kész termék. Ez az oka annak, hogy még most is agyalnak a designerek és a béta tapasztalatok alapján bizony van merszük belenyúlni a már majdnem végleges Diablo III-ba. Egyből nyolc elemet is felsorolt amit kiszedtek/megváltoztattak.



1.    Kivették az Identify scrollt  (a jövőben pár másodperc elmélyült elemzés után bármilyen varázstárgyról megmondhatjuk, hogy az pontosan micsoda – hurrá!)
2.    Az ötödik quick slot hely ezentúl dedikáltan a varázsitaloknak lesz fenntartva – semmi extra, pusztán kényelmi funció)
3.    Kirúgták a Mystic artisan-t (a fejlesztők szerint sok értelme nem volt, majdnem ugyanazt tudta mint a gem vagy a rúna csak pepitában, később esetleg ha átdolgozták még visszatérhet)
4.    Cauldron of Jordan és a Nephalem Cube eldobása (lett ismét Town Portal, szóval felesleges menet közben a tárgyak széttörése, nem fáj értük a szívem)
5.    a varázstárgyakat a kovács fogja szétkapni ezentúl (valakinek csak meg kell csinálni ezt a melót is, a kovács jó választásnak tűnik, mégsem kérhettek meg egy WoW-os enchantert, hogy szedje szét azt a rengeteg zöld/kék cuccot)
6.    a sima fehér tárgyakat ezentúl nem lehet majd szétszedni (na bumm, enélkül is tudunk éjszakánként aludni)
7.    a statrendszert teljesen átdolgozták, az erő, ügyesség, intelligencia és a vitalitás lett a fő stat, a többi ment a kukába (a WoW-ban is eljátszottak valami hasonlót, pánikra semmi ok, teljesen rendben van így „egyszerűen” is a rendszer)
8.    ezentúl a karakterünk statjait a felszerelés képernyőn láthatjuk (most nem ugrik be melyik játékban is láttam hasonló megoldást, de ha jól emlékszem valami World of Warcraft névre hallgatott :)



Most lehet azon vitatkozni, hogy megérte vagy sem, a lényegen ez nem változtat. Jay írására persze rögtön jött a válasz a főnökeitől, hogy „do not panic” vagyis nem kell beijedni, mivel a változtatások nagy része már kész van és hamarosan élesedik a bétában (amint ez megtörtnik, megnézzük és beszámolunk róla).

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)