Hatalmas rajongója vagyok a Capcom játékainak, így természetesen a Monster Hunter epizódjait is imádom. A széria iránti szeretetem az oka annak, hogy a mai napig nem láttam Paul W.S. Anderson feldolgozását, mert az első pár Kaptár után sokkal többet láttam az ő kreatív szenzibilitásaiból és Milla Jovovich színészi "tehetségéből", mint amennyire bárkinek szüksége lenne halandó élete során.
Vannak barátaim, akik szerint a feldolgozás teljesen vállalható, de a Rotten Tomatoes és kollégáim nem értenek egyet velük, én pedig jobban szeretem a barátaimat annál, minthogy a lelkükbe tiporjak. Mindenkinek jobb, ha nem nézem meg Anderson utolsó kapálózását a relevancia felé.
Egyébként mint kiderült ez is csak azért történt, mert Anderson szereti a Metal Gear Solidot (annyira nem, hogy értse miről szólt, de ezt már erőm sincs számon kérni rajta).
A Social Dissonance-szal történt interjúja során elmondta, hogy a 2000-es évek vége óta járt az esze egy Monster Hunter adaptáción, de a konkrét ötletet egy PSP játék, a Metal Gear Solid: Peace Walker plántálta belé.
"A Monster Hunter és a Metal Gear Solid crossover volt az ihlet középpontja. Ez az esemény megtörtént, része is a játékvilág mitológiájának. Szerintem tök jól nézett ki a gépfegyverek és mitikus szörnyek találkozása, érted."
A Peace Walkerben van pár küldetés, ahol Big Boss levadássza Rathalost, Tigrexet és Gear Rexet nevetségesen kemény katonai felszereléssel. Ennek köszönhetjük hát a Monster Hunter film sztoriját, miszerint egy katonai csapat átkerül egy fantasy világba és ott szörnyekkel kell szembenéznie. Szóval most köszönje meg szépen mindenki Kojimának, hogy 2020-ban vászonra kerülhetett ez a filmművészeti csoda.