Néhány nappal az amerikai áremelések után a HBO Max új funkciót vezetett be, ami valóban előremutató. Ez valójában egy visszajelzési rendszer, amellyel a nézők jelezhetik, mely filmeket és sorozatok tetszettek vagy épp nem nekik való. A cél, hogy a platform pontosabban ajánljon tartalmakat, hasonlóan ahhoz, ahogyan azt már a Netflix vagy a Prime Video is teszi.
A frissítés konkrétan a tartalomoldalakon jelenik meg, a filmek, sorozatok vagy dokumentumfilmek adatlapján mostantól található egy új "Thumbs Up" ikon, amire kattintva háromféle értékelést lehet adni annak megfelelően, hogy mennyire tetszett az adott tartalom. Van a Love (Imádom), a Like (Tetszik) és a Not For Me (Nem nekem való) opció, amit érdemes is nyomkodni, mert az értékelések alapján a HBO Max algoritmusa személyre szabott ajánlásokat készít.
Ha egy tartalmat "Like" vagy "Love" jelöléssel látsz el, a rendszer több hasonló műsort ajánl majd, míg a "Not For Me" opcióval az adott cím eltűnik az ajánlásokból. A "Love" értékelés külön figyelmet kap, profilodban egy új "kedvenc tartalmak" sor jön létre, így a kedvelt sorozatok és filmek bármikor könnyen újranézhetők. A funkció minden profilra külön-külön vonatkozik, vagyis a háztartás tagjai saját ízlésük szerint formálhatják a javaslatokat.
A rendszer már elérhető az HBO Max mobilalkalmazásában Androidon és iOSen, a webes felületen és néhány okostévés platformon is.
A platform tehát drágább lett amerikában és feltehetően ezt a többi régió is hamarosan követi, de cserébe a felhasználók nagyobb kontrollt kapnak a tartalomajánlások felett, így valóban azokat a filmeket és sorozatokat láthatják, amelyek az ízlésükhöz legközelebb állnak. Ti például nézzétek is meg A megbízást, mert az bizony tökéletesre sikerült.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.