Marc Webb élőszereplős Hófehérke-adaptációja idén érkezett a mozikba, de úgy tűnik, a Disney produkció nem tudott felébreszteni semmit klasszikus mese kedvelőiben a nosztalgia vagy a látvány erejével. A film hamar eltűnt a reflektorfényből, ám most egy sokkal sötétebb árnyék vetül a mese világára, amely végérvényesen elszakad a jól ismert gyermeki naivitástól. A The Death of Snow White címet viselő független horrorfilm előzetese alapján nemcsak új életet, de vérrel és mágiával átitatott őrületet is lehel a történetbe. Az alkotás rendezője Jason Brooks, akit a Péntek 13: Vérbosszú kapcsán ismerhet a műfaj rajongótábora.
A főszerepben Sanae Loutsis látható, aki ezúttal egy halálos veszélybe sodródó, ám annál harcosabb Hófehérkét kelt életre. A gonosz királynőt Chelsea Edmundson alakítja, aki már az első képkockákon is fenyegetően uralja a képernyőt. Az előzetes kezdetén minden úgy indul, ahogy azt egy klasszikus mesétől elvárnánk: idilli erdei jelenetek, boldog szerelmesek, mosoly és tánc. Ez az idill azonban hamar véget ér, amikor Hófehérkét megmérgezik. Innen pedig nemcsak a mese, de a műfaj is teljesen átvált. A történet egy véres túlélődrámává alakul, ahol Hófehérke bosszút esküszik, és minden eszközt bevet, hogy megvédje azokat, akik közel állnak hozzá.
A törpék szerepe is gyökeresen megváltozik. Az apró, barátságos segítők ezúttal erőszakos és varázserővel bíró harcosok, akik minden erejükkel azon dolgoznak, hogy megóvják Hófehérkét a királynő sötét hatalmától. Az előzetes alapján nem csak a hangulat, de az akció is rendkívül intenzív lesz, a karakterek között pedig nem csupán fegyverek, hanem személyes tragédiák és morális kérdések is feszülnek.
A film további szereplői között feltűnik Tristan Nokes, Meredith Binder, Risa Mei, Ali Chapman, Jeremy Hallam és Michael De Santo II is. A forgatókönyvet Brooks Naomi Mechem-Millerrel közösen jegyzi, akivel korábban a Revenge of the Boogeyman kapcsán dolgoztak együtt, de most rendezőként és íróként is új szintre lépnek az együttműködésükben.
A The Death of Snow White tökéletesen illeszkedik abba a trendbe, amely az utóbbi években egyre népszerűbbé vált: a jól ismert gyerekkori meséket sötét, felnőtteknek szóló, horrorisztikus formában értelmezik újra. A közösségi tulajdonba került karakterek (mint Micimackó, Hófehérke vagy épp Popeye) egyre gyakrabban kerülnek olyan alkotók kezei közé, akik nem félnek véres és szadisztikus rémálommá változtatni a klasszikus történeteket. A Micimackó: Vér és méz vagy a Screamboat után most Hófehérke kerül a slasher-fénybe, és úgy tűnik, a közönség még mindig nem fáradt bele ebbe az irányzatba.