Hordamód és új kampány is érkezett a Quake-hez
A felújított Quake új kooperatív módját nem más szállította, mint a legutóbbi Wolfenstein játékokat is jegyző MachineGames.
A felújított Quake új kooperatív módját nem más szállította, mint a legutóbbi Wolfenstein játékokat is jegyző MachineGames.
Játéktörténelmi jellegű alkotással gyarapíthatjátok gyűjteményeteket.
Egyre többször halljuk mostanában a roguelike vagy roguelite szavakat, mint műfaji megnevezéseket, de pontosan honnan erednek, és mi kell ahhoz, hogy egy játék beférjen ezen kategóriákba?
Új mérföldkőhöz érkezett az Epic Games boltja.
Ez volt az a krízis, ami majdnem véglegesen kirúgta a játékipar lábát.
Biztosan szükségünk van erre a Grove Street Games csomagja után?
Az angol játékipar egyik meghatározó figurája 62 éves volt.
Ha jó időben érkeznek, kapnak még egy kis extra törődést, és olyan csapat áll mögöttük, aki érti, hogyan kell megtartani egy közönséget, talán ma is játszhatnánk velük.
Kevés vezető hagyta rajta annyira a keze nyomát a játékiparon, mint az Activision Blizzard élén álló Bobby Kotick, aki szinte a semmiből építette fel a piac egyik legnagyobb vállalatát.
A Red Ring of Deathről is megemlékezett a Microsoft, és láthatjuk, mely játékokat toltuk a leghosszabb ideig.
A DICE szerette volna megcsinálni, de az Electronic Arts okkal mondott rá nemet.
Az eredeti fejlesztőcsapat kukázta a kampányt, de közel 20 év elteltével egy rajongó összerakta, és most bárki letöltheti.
Az Xbox feje úgy véli, fontos lenne megőrizni a játékipar örökségét a jövő generációinak is.
Közel negyven éve omlott össze az észak-amerikai játékpiac, örökérvényű leckét adva a konzolgyártóknak és a kiadóknak.
Te fizetnél egy lópáncélért? Nem kevesen voltak, akik megtették.
Már több évtizede várják el egyes játékok, hogy az alapáron felül is költsünk rájuk. Az első ilyen esetért egészen 1990-ig kell visszamennünk az időben.
1997-es megjelenésekor még úgy ítélték, káros a fiatalságra.
A Facebook és a Rockstar lehetővé teszi, hogy Los Santos utcáit úgy járjuk be, mint még soha.
"Egyszer minden véget ér, még ha akkor is, ha nem szeretném. Túl nehéz, de én mégis százszor újra kezdeném, ha kell, hisz megérte minden perc."
Mi mással is ünnepelhetnénk a 25 éves Tomb Raidert, mint egy új, tematikus kvízzel
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)