Hirdetés

Kiderült, hogy mikor kezdődik az élőszereplős Mass Effect sorozat forgatása

|

Ha nem borulnak menet közben a tervek, akkor az Amazon streamingplatformja, a Prime Video lesz az adaptáció otthona.

Hirdetés

Az Amazon Prime a még idén egy második, majd utána még legalább egy harmadik évad erejéig visszatérő Fallout-széria váratlanul nagy sikerét meglovagolva újabb legendás videójáték-sorozat feldolgozásába vág bele: 2026 végén indul a Mass Effect élőszereplős adaptációjának forgatása. A hír a Production Weekly friss jelentésében bukkant fel, amely egyértelműen "Q4 2026"-ra, vagyis az év utolsó negyedére datálja a produkció kezdetét. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy 2028 előtt aligha kerül sor a premierre.

A projektet nem kisebb nevek felügyelik, mint a Jessica Jones veterán producere, Karim Zreik, a BioWare-t képviselő Mike Gamble, valamint Ari Arad, aki korábban a Marvel Studios meghatározó alakja volt. Az írói stáb is figyelemre méltó: a Fast & Furious 9 forgatókönyvírója, Daniel Casey dolgozik a szkripten, míg a showrunneri széket Doug Jung foglalja el, aki olyan alkotásokon dolgozott, mint a Star Trek: Mindenen túl és a Mindhunter - Mit rejt a gyilkos agya.

Hirdetés

A jelenlegi hivatalos szinopszis szinte egy az egyben az első Mass Effect játék történetét idézi fel: a főhős, Shepard parancsnok feladata, hogy megállítsa a renegát Spectre ügynököt, Sarent, aki a pusztító Reaperekkel szövetkezik. Shepard útja során összeverbuvál egy ikonikus, emberekből és idegenekből álló csapatot a Normandy fedélzetén, hogy megakadályozzák a galaxis elpusztítását.

A rajongók azonban már most aggódnak, vajon mennyire ragaszkodik majd az adaptáció a játéktrilógia eseményeihez. A Mass Effect mindig is a játékos választásaira épített, kezdve attól, hogy Shepard férfi vagy női karakterként jelenik meg, egészen a legnagyobb dilemmákig, mint például az, hogy Ashley-t vagy Kaidant mentsük meg, illetve amikor döntenünk kell a Tanács sorsáról. A sorozat kénytelen lesz kijelölni egyetlen utat, amit szükségszerűen csalódást okozhat azoknak, akik másképp éltek meg bizonyos kulcspillanatokat.

A nagy kérdés tehát az, hogy a készítők trilógia szoros adaptációját választják, vagy inkább a Fallout mintáját követik, amely ügyesen illeszkedett a franchise világába, miközben önálló történetet mesélt el. Ez utóbbi út szabadabb mozgásteret adna, ugyanakkor kevesen tudnák elfogadni, ha az olyan legendás szereplők, mint Tali, Liara, Garrus vagy Wrex nem a játékokban megszokott módon viselkednének, vagy ami még rosszabb, még csak fel sem bukkannának a sorozatban.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)