Miután a tankok, a hadihajók és harci repülők világában már letette névjegyét a Wargaming, új frontot nyitott a távoli jövőben. Nemrég debütált a Steel Hunters, amelynek elrajtolt első szezonja is. A korai hozzáférésben elérhető, ingyenesen játszható mechás hero shooter merészen keveri a battle royale és extraction elemeket, így csempészve új árnyalatokat a kissé megfáradt műfajba.
A játék első szezonja rögtön egy erős belépővel indít: megérkezett Taurus, a szarvakkal felszerelt, megállíthatatlan új Hunter, aki nehéz shotgunjával és brutális közelharci képességekkel veti magát az öldöklésbe. Taurust bárki azonnal megszerezheti, aki megvált a Premium Battle Passt vagy eléri az 59. szintet a Pro Battle Passben. Ezeket Platinumért, a játék valutájáért cserébe lehet megszerezni, amihez pusztán játszva, a küldetések teljesítésével is hozzá lehet jutni.
A Steel Hunters azonban nem csak egy új karakterrel frissült: a fejlesztők szemmel láthatóan komolyan vették a játékosok visszajelzéseit is. Átdolgozták a HUD-ot, így a képernyő most jóval átláthatóbb és kevésbé zsúfolt, az egyedi képességfák pontjainak ára pedig a felére csökkent - ráadásul azok, akik még a változtatás előtt fizettek érte, teljes visszatérítést kapnak.
A mérkőzések közbeni fejlődés mostantól sokkal követhetőbb: egy pillantás is elég, hogy lásd, mennyit számítanak a fejlesztéseid. A lőszerutánpótlás is gyorsabb lett, főleg ha már fogytán vannak a tárak, a közelharc pedig fürgébb és dinamikusabb, hála a finomhangolt támadási távolságoknak és rövidebb újratöltési időknek. Heartbreaker karaktere sem hagyták érintetlenül: a Railgun pusztítóbbá vált, a Sonar Pulse képesség pedig még nagyobb támogatást ad a csapatmunkához.
A Steel Hunters első szezonja tehát nemcsak egy új vadászt, hanem egy átdolgozott, tempósabb, élvezetesebb játékmenetet is kínál azoknak, akik imádják a mechcsatákat. A játék elérhető a Wargaming Game Centeren és Steamen keresztül.