Hirdetés

Végre megérkezett Steamre a Fallout atyjának elfeledett klasszikusa

|

Huszonkét év után lett igazán játszható a Temple of Elemental Evil.

Hirdetés

Hosszú várakozás után végre méltó formában tért vissza a Dungeons and Dragons The Temple of Elemental Evil, amelynek fejlesztését annak idején maga Tim Cain, a Fallout megalkotója vezette. A 2003-ban megjelent szerepjáték most hivatalosan is elérhetővé vált Steamen, ráadásul egy olyan újrakiadásban, amely orvosolja azokat a hibákat, amelyek évtizedeken át megakadályozták abban, hogy a valódi klasszikusok közé emelkedjen.

A Troika Games DnD-adaptációi közül a Temple of Elemental Evil mindig is kakukktojásnak számított. Míg az Arcanum vagy a Vampire The Masquerade Bloodlines kultstátuszba emelkedett, addig ez a Greyhawk világában játszódó kaland sok játékos számára csalódást okozott a megjelenésekor. A körökre osztott harcrendszer már akkor is kiemelkedő volt, de a technikai problémák, a bugok és a hiányos tartalom miatt az élmény messze elmaradt attól, amit a koncepció ígért.

Az elmúlt húsz évben azonban egy elkötelezett rajongói közösség gondoskodott arról, hogy a játék ne merüljön feledésbe. A Circle of Eight és a Temple Plus modok gyakorlatilag új életet leheltek a programba, javították a küldetéseket, visszaállították a kivágott tartalmakat, finomították a szabályrendszert, sőt még új kasztokat is beemeltek. A mostani Steam-verzió ezekre az erőfeszítésekre épít, és egyetlen, könnyen hozzáférhető csomagban kínálja mindazt, amit a közösség két évtized alatt összerakott.

Hirdetés

A kiadó közlése szerint az újrakiadás több mint ezer javítást és fejlesztést tartalmaz. Stabilabb működés, jobb mesterséges intelligencia, simább teljesítmény, átdolgozott kezelőfelület és számtalan kényelmi újítás került a játékba, amelyek együtt végre azt az élményt adják, amit a Temple of Elemental Evil már a megjelenésekor megérdemelt volna.

A Greyhawk világában játszódó történet továbbra is elsősorban a taktikus harcokra épít, a középpontban a többszintes, legendás Elementális Templommal, amely igazi paradicsom a szabályhű DnD-küzdelmek rajongóinak. Ugyanakkor a javításoknak és a visszaállított tartalmaknak köszönhetően a játék ma már messze nem csupán egy harcszimulátor. A küldetések, a szerepjátékos elemek és a klasszikus Dungeons and Dragons szabályrendszer együttese ma már valóban komplex és élvezetes kalanddá áll össze.

A Temple of Elemental Evil december 10-én jelent meg Steamen, és azok számára, akik eddig csak hallomásból ismerték, vagy egykor csalódottan félretették, most végre eljött az ideje, hogy adjanak neki még egy esélyt. Huszonkét évvel a megjelenése után a játék végre azt a formáját mutatja, amely alapján könnyen megérthető, miért hitt benne annak idején a Fallout megalkotója is.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)