A Lasombra vámpírok mindig is a hatalom igazi arcát jelentették: nem a reflektorfényben tündöklő uralkodókat, hanem azokat, akik a háttérből mozgatják a szálakat. A valóság határain túl léteznek, mintha az árnyék lenne az otthonuk, a világ pedig csupán díszletként szolgálna a játszmáikhoz. Náluk a gyengeség nem bocsánatos bűn.
A Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 ötödikként bemutatkozó klánjaként a Lasombra igazi rémálom mindenkinek, aki óvatlanul belép a sötétségbe. Képesek az árnyékot fegyverként használni, az ellenséget csapdába ejteni, a félelmet hús-vér valósággá formálni. Az ő erejük nem a nyers brutalitásban rejlik, hanem abban, hogy a rettegés a fegyverük, és minden lépésükkel egyre mélyebbre húzzák áldozataikat a homályba.
Játéktechnikai szempontból a közéjük tartozó vámpír különleges passzív képességgel indul: minden egyes vérszívás után szinte eggyé válik a sötétséggel, és egy ideig nehezebb észrevenni. A harcban is jellemzően az árnyékból csap le. Az Arms of Ahriman sötét karjai a földön kúszva ragadják meg az áldozatokat, mozdulatlanná dermesztve őket - hacsak valami nem zavarja meg a bűvöletet. A Shadow Step lehetővé teszi, hogy saját árnyékodba lépj, majd a célpontod mögött bukkanj elő egy szempillantás alatt. A Glimpse of Oblivion az elme legmélyebb félelmeit ragadja meg: az, aki ennek áldozatául esik, menekülni kezd, elhagyva posztját és társait. A Enter Oblivion nevű képességgel pedig a Lasombra egy olyan sötét dimenzióba lép, ahol csak ő és az árnyék érintettjei léteznek - ez a tökéletes terep a vadászathoz. A klán végső jutalma, a Stygian Shroud, még a halandókat is megfékezi: miközben táplálkozik, senki sem mer rátámadni.
A Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 október 21-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re a Paradox gondozásában.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.