Hirdetés

Tiberium: Jelenetek a törölt C&C FPS-ből

|

Az Electronic Arts néhány hónapja úgy döntött, nem finanszírozza tovább a Tiberium fejlesztését. Helyes lépés volt?

Hirdetés

Amennyiben rászántok öt percet az életetekből arra, hogy megtekintsétek a játék első küldetésének bevezető és záró képsorait, akkor minden bizonnyal megfogalmazódik bennetek egy ide kapcsolódó gondolat: "Ugyan, nem kár érte.", vagy "Ejha, ezt jó lett volna kipróbálni."
Hogy Robert R. Coddington, az átvezető filmek rendezője mit akart elérni azzal, hogy fellőtte a világhálóra eme képsorokat, nem tudni, ám az biztos, hogy az Electronic Arts hivatalos álláspontja azóta sem változott.



2008 októberében hozták nyilvánosságra, hogy a két év munkáját és dollármilliókat felemésztő projektnek reszeltek, miután az EA Los Angeles csapatának munkája nem ütötte meg a kívánt mércét.



A Tiberium eredetileg egy Unreal Engine 3 hajtotta taktikai shooter lett volna, ami a Command & Conquer 3: Tiberium Wars és a Kane's Wrath eseményeit követően mesélte volna el Vega parancsnok és az utolsó scrin torony találkozását.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)