Huszonöt év után távozik posztjáról Brian Fleming, a Sucker Punch Productions társalapítója és vezetője, akinek irányítása alatt a stúdió olyan játékokat készített, mint a Sly Cooper, az inFAMOUS és a Ghost of Tsushima. A Sony hivatalosan is bejelentette, hogy Fleming átadja a stafétát két utódjának, Jason Connellnek és Adrian Bentleynek, akik 2026. január 1-jétől veszik át a stúdió irányítását.
Ez egy korszak vége és egy új fejezet kezdete a stúdió számára, amely az utóbbi években a Ghost of Tsushimát és az idei év egyik legjobb játékát, a Ghost of Yoteit rakta elénk, de a Sucker Punch már hosszú évek óta a PlayStation Studios egyik legfontosabb kreatív bástyája. A Sony közleménye szerint Fleming az elmúlt egy évben szorosan együttműködött a PlayStation vezetésével, hogy "biztosítsa a Sucker Punch jövőjének stabil alapjait és zökkenőmentes átmenetét az új vezetés felé".
Az új vezetők közül Jason Connell korábban a Ghost franchise társ-kreatív igazgatójaként dolgozott, és kulcsszerepet játszott abban, hogy a stúdió játékai erős vizuális identitást és filmszerű megjelenést kapjanak. Adrian Bentley pedig technikai igazgatóként a fejlesztési folyamatok, a motorfejlesztés és a játékrendszerek innovációiért felelt, amelyeknek köszönhetően a Sucker Punch világa mindig technikailag is az élvonalban maradt. A közlemény szerint
"Connell és Bentley tökéletesen ötvözik a kreatív víziót és a technikai kiválóságot, amelyek mindig is megkülönböztették a stúdiót az iparágban."
A Sony megerősítette, hogy Nate Fox, a Ghost of Tsushima rendezője, továbbra is társ-kreatív igazgatóként dolgozik majd a stúdióban.
"Brian víziója és vezetése formálta a Sucker Punch kreativitásra és együttműködésre épülő kultúráját, amely szilárd alapot teremtett a jövőre nézve. Jason és Adrian erre az örökségre építhetnek tovább."
- írta a Sony.