Több mint egy évtized telt el a Bioshock Infinite 2014-es Burial at Sea kiegészítője óta, amely méltó lezárása volt Ken Levine és az Irrational Games által fémjelzett sorozatnak. Az Infinite fejlesztése hírhedten kaotikus volt, ami végül a stúdió túlbővüléséhez és súlyos leépítésekhez vezetett. Ezt követően a csapat Ghost Story Games néven alakult újjá, azzal a céllal, hogy kisebb léptékű, fókuszáltabb projekteken dolgozzon.
Az új stúdió első játéka, a Judas stílusában ismerős lehet a rajongók számára, és a készítők nem is tagadják: szándékosan old school megközelítést választottak. Ken Levine a Nightdive munkatársával, folytatott beszélgetésében elmondta, hogy a játék teljes egészében egy önálló történeti élményre épül. Nincs online komponens, nincs live service, csak az élményre helyezi a hangsúlyt. Mint mondta
"Megvásárolod a játékot, és megkapod az egészet."
Levine szerencsés helyzetben van: a projekt fölött álló kiadó, a 2K vezetősége támogatja kreatív elképzeléseit, még akkor is, ha a fejlesztés hosszú ideig tart és nem garantált a kereskedelmi siker. A Judas egyfajta válaszként is értelmezhető arra az iparági trendváltásra, amely szerint a hagyományos, egyjátékos élmények már nem elég jövedelmezők. Levine azonban példaként említi a Baldur's Gate 3-at, a Kingdom Come: Deliverance 2-t és a Clair Obscur: Expedition 33-t, mint olyan játékokat, amelyek bizonyítják: még mindig van igény a hagyományosabb, történetközpontú kalandokra.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.