Tegnap megjelent a Mindseye, mely mögött Lezlie Benzies, a Rockstar North egykori elnökének stúdiója, a Build A Rocket Boy áll. A játék 2022-es beharangozása után a rajongók izgatottan várták a megjelenést, ám, ahogyan arról mi is beszámoltunk, 2025 májusára kezdtek gyűlni a baljós jelek: a közösségi médiában egyre több negatív vélemény jelent meg, a játékot pedig már a megjelenés előtt "hibáktól hemzsegő roncsnak" titulálták. A kiadás előtti héten pedig ráadásul két magas rangú vezető, a jogi igazgató és a pénzügyi vezető is váratlanul távozott a cégtől, ami tovább növelte az aggodalmakat.
Az átláthatóság hiánya is gyanút keltett: egyetlen nagyobb videojátékos portál sem kapott előzetes értékelésre alkalmas példányt a játékból. Ez azt jelentette, hogy a játékosok teljes mértékben kritikai visszajelzések nélkül vágtak neki a premier napjának, ami végül igazolta a korábbi figyelmeztetéseket. A Mindseye végül tényleg megjelent június 10-én, és szinte azonnal technikai katasztrófaként könyvelték el.
A játékosok panaszai özönlöttek: minden konzolon 30 FPS-re volt zárva a teljesítmény, akadozások, összeomlások és zavarba ejtő hibák - például eltorzult karakterarcok és széteső fizikai animációk - tették tönkre az élményt. A legnagyobb felháborodást azonban az váltotta ki, hogy többen azt állították: a játék úgy lett kialakítva, hogy kijátssza a visszatérítési szabályokat. Egyes beszámolók szerint a játék elejét hosszú átvezető videók uralják, így mire a játékos valóban játszhatna, már túllépi például a Steam által engedélyezett kétórás visszatérítési időkeretet.
Cyberpunk Vibes smh #MindsEye #PlayStation5Pro pic.twitter.com/8UeweO9Lky
— Heartless_Gaming (@Heartless_TV) June 10, 2025
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!