A CD Projekt RED fejlesztés alatt álló új játéka, a The Witcher 4 számos újítást hoz majd, miközben hű marad a széria harmadik részének örökségéhez. Philipp Weber, a játék narratív igazgatója a GamesRadar+ interjújában hangsúlyozta: a céljuk nem az, hogy "felülmúlják" a The Witcher 3-at, mivel a videojátékokat nem lehet matematikai alapon értékelni, az elismerés pedig mindig szubjektív.
Weber elmondása szerint a fejlesztőcsapat tudatosan szakított azzal az elképzeléssel, hogy mindenképp túl kell szárnyalniuk az előző epizódot. Ehelyett az a céljuk, hogy méltó folytatást készítsenek, amely továbbviszi a harmadik rész szellemiségét, de közben új dolgokat is kipróbál. Az új játék tehát egy "egészséges keveréke" lesz a fejlődésnek és a hagyományok tiszteletének - egy olyan folytatás, amely ismerős, mégis friss élményt kínál.
Bár a fejlesztők nem a technikai fölényre törekednek, a The Witcher 4 vizuális téren minden bizonnyal túlszárnyalja elődjét. A Valdrest falujában játszódó technikai demó már most lenyűgöző részletgazdagságot mutat mind a karakterek, mind a környezetterén. A konzolközpontú megközelítés és az új generációs hardverek nyújtotta lehetőségek révén az új rész látványvilága minden platformon lenyűgöző élményt ígér.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.