A WEMADE MAX és a MADNGINE vadonatúj projektje, a Project TAL, a koreai folklór és a hagyományos tal maszkok legendáit fordítja át egy modern fantasy eposzba, amely a tervek szerint 2027-ben ölt testet PC-n és konzolokon egy AAA-kategóriás, nyílt világú akció-RPG formájában. A bejelentést kísérő trailer azonnal felvonultatja a játék legnagyobb erősségeit, köztük a filmszerű kameramozgással, a gyors tempójú harccal és a hatalmas szörnyek elleni látványos összecsapásokkal. A játékosok képesek lesznek felugrani az óriási lényekre, célzott csapásokkal támadni azok sérülékeny pontjait, valamint taktikus ellencsapásokkal és látványos kombókkal kordában tartani az ellenséget.
A Project TAL egyik legizgalmasabb újítása a dinamikus kísérőrendszer. Az NPC társak a játékos stílusához és a csatatér körülményeihez igazodva reagálnak, segítve és védelmezve szövetségeseiket. Minden társ egyedi képességekkel és személyiséggel rendelkezik, legyen szó tankról, gyógyítóról, íjászról vagy mágusról, így a csapatmunka és a taktikai összhang a játékmenet alapkövévé válik.
Sohn Myun-seok, a WEMADE MAX vezérigazgatója szerint a Project TAL "egy érzelmileg mély történetet mesél el egy gyógyulásra váró világról, miközben a klasszikus akció-RPG-k izgalmát hozza vissza modern formában". A fejlesztésért felelős MADNGINE a technikai precizitást és a művészi látásmódot ötvözi, hogy globális szinten is versenyképes nyílt világú élményt nyújtson.
2027-ig még hosszú az út, de már most látszik, hogy ez a projekt nemcsak a koreai játékipar, de az egész műfaj egyik legígéretesebb alkotása lehet.
