Még múlt hétvégén kezdődött a sztori, miszerint a Call of Duty játékosok elkezdtek mikrotranzakciós csomagokat kínálgató reklámokat látni a Loadout menüikben. A felhasználói felület egy részén megjelent egy új rubrika, ahol fegyver és karakterskinek hirdetései kezdték váltani egymást. A cuccaikat rendezgető virtuális katonák nem vették jó néven, hogy az Activision minden sarkon a zsebükbe akart nyúlni, így verbális lázadások törtek ki internet szerte.
Sokan nem tudták elképzelni, hogy az Activision annyira elkeseredett lenne a bevételei miatt, hogy a Loadout rendezőbe is már reklámokat kelljen csempésznie. A jó hír a sztoriban, hogy nem, kedves olvasó, az Activision nem a pénzedet akarta: az egész csak egy véletlen műve.
"Egy UI funkcióteszt bekerült a játék Loadout menüjébe, ami élesedett a Season 04-es frissítéssel. Ez egy hiba volt, és a funkciót azóta eltávolítottuk a játékból."
A hivatalos közlemény érkezése nem nyugtatta le a helyzetet. A Reddit és Twitter lakói valamiért még mindig meg vannak győződve arról, hogy az Activisionnek bizony nem elég az a dollármilliárdokból álló medence, amibe még Dagobert bácsi is belefulladna, nekik több kell.
Akár teszt volt, akár nem, egyelőre a reklámok eltűntek a Call of Dutyból. A kommentekben fogadhattok rá, hogy vajon visszatérnek-e valaha.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.