Hirdetés

Miért tartott eddig elindítani a verekedős League of Legendset, az 2XKO-t?

|

A pletykák és félinformációk keringetése helyett maga producer magyarázta el a League of Legends verekedős cím helyzetét.

Hirdetés

Hat évnyi ígérgetés után végre tényleg itt a 2XKO. Ugyan a játék egyelőre csak zárt bétaként létezik, és a bejutáshoz meghívóra lesz szükségetek, de a szerverek már bekapcsolva maradnak az univerzum egyszer elkerülhetetlenül bekövetkező haláláig.

A béta startja előtt azonban rengeteg kritikát kapott a projekt a verekedős közösségtől, ami legfőképp abból fakadt, hogy a fejlesztési idő nagyon elhúzódott. Ennek ugyanakkor jó oka van: a 2XKO csapata gyakorlatilag újrakezdte a projektet az első reakciók után. Az Edge-nek adott interjújában a producer, Tom Cannon mesélt a League of Legends spin-off történetéről.

"Az első verzióban is volt potenciál, de úgy éreztük, hogy nem ér fel ahhoz a harci élményhez, amit a League of Legends hoz. Ott a karakterek összedolgoznak, és minden összeállítás máshogy működik együtt."

Hirdetés

Amikor a Riot először leleplezte az akkor még Project L nevű verekedős mókát, akkor a Cannon testvérek azt remélték, hogy az emberek a székükből kiugorva lelkesednek majd a játékért. Ehelyett a reakció egy "érdekes, majd rajta tartom a szemem" volt. A többség úgy nézett rá, mint egy Mortal Kombatra League of Legends karakterekkel, de ennél a fejlesztők többet akartak.

"Úgy éreztük, hogy ha be tudjuk hozni a verekedős műfajba azt a fajta stratégiai tervezést, amit egy League meccs megkövetel, azzal valami különlegeset nyújthatnánk. Nehéz döntés volt irányt váltani, már csak azért is, mert az első változat nagyon szórakoztató volt. Kellemetlen helyzetbe kevertük magunkat, mert hát bejelentettük már a játékot, aztán visszabújtunk a garázsba áttervezni az egészet."

A béta alapján ez volt a helyes döntés. Az eredeti League of Legends verekedős spin-off egy 1v1-es, relatíve egyszerű, Street Fighter stílusú megközelítés lett volna, ehelyett megkaptuk a 2v2-es őrületet egyedi elemekkel és összetéveszthetetlen stílussal. Bármi is lesz a 2XKO hosszútávú sorsa, mi örülünk, hogy a csapat inkább a saját útját járja.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)