Hirdetés

Legerősebb franchise-aira helyezi a hangsúlyt a jövőben a WB Games

|

Mindez jelentős strukturális átszervezéssel is együtt jár.

Hirdetés

A Warner Bros. Games jelentős átszervezést hajt végre interaktív szórakoztatóipari részlegében, amelynek középpontjába négy kiemelt franchise kerül: a Mortal Kombat, a Harry Potter, a DC Univerzum és a Trónok harca. A Variety információi szerint a változások vezetői áthelyezéseket és előléptetéseket eredményeznek, elbocsátásokra vagy vezetők távozására azonban nem kerül sor.

Az átszervezés részeként három kulcsfontosságú vezetőt is előléptettek. A Warner Bros. Games montreali stúdióját eddig vezető Yves Lachance ezentúl alelnökként a Harry Potter és Trónok harca játékok fejlesztését felügyeli. Shaun Himmerick, a NetherRealm Studios munkatársa, ugyanezen pozícióban felel majd a Mortal Kombat és DC projektekért. Emellett Steven Flenory, a Warner Bros. Games New York részlegéből, a technológiai és szolgáltatási részleget irányítja ezentúl.

J.B. Perrette, a Global Streaming & Games vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat célja hosszú távú franchise-stratégiák kidolgozása a rajongók örömére.

Hirdetés

"Olyan ikonikus márkákkal rendelkezünk, mint a Harry Potter vagy a Batman, és kivételes fejlesztői, technológiai tehetséggel dolgozunk együtt. Yves, Shaun és Steven tapasztalt vezetők, akik kulcsszerepet játszanak abban, hogy kihozzuk a maximumot ezekből a franchise-okból"

- fogalmazott a vezérigazgató.

A strukturális átalakulás egy válságos időszak után következik: 2025 elején David Haddad elnök távozásával kezdődött, miután több jelentős játék, köztük a Suicide Squad: Kill the Justice League és a MultiVersus is gyengén teljesített. Az utóbbi leállítását hamarosan hivatalosan is bejelentették, februárban pedig további stúdióbezárásokról és a Wonder Woman játék törléséről érkeztek hírek. A mostani átszervezés összhangban van a Warner Bros. tavaly megfogalmazott stratégiájával, amely szerint a játékdivízió alulteljesít, és a jövőben bevált címekre kíván építeni.

Mindez jól mutatja, mennyivel hatékonyabb ha egy filmstúdió saját belső videójáték-kiadóval rendelkezik, ahelyett, hogy kiszervezné ezt a feladatot harmadik feleknek, ahogyan például a Disney teszi a Star Wars-játékokkal. A kiadóknak ez jelentős többletköltséget jelent, hiszen a fejlesztés költségei mellett a licencdíjat is meg kell fizetni, melynek következtében várhatóan kisebb megtérüléssel számolhatnak, mintha egy saját IP-ról lenne szó. Ezért is tűnik úgy, hogy hiába minden rajongói igyekezet, az EA soha nem fog Battlefront 3-at készíteni.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)