A Star Wars: Knights of the Old Republic remake körül továbbra is nagy a bizonytalanság, hiszen a játék fejlesztése az utóbbi években többször is irányt váltott. A munkálatokat az Aspyr kezdte meg, ám a Lucasfilm Games és az akkor még a projektben partnerként részt vevő Sony nem voltak elégedettek a projekt előrehaladtával, így a fejlesztést a Saber Interactive kapta meg, és gyakorlatilag elölről kezdődött az egész. A rajongók eddig mindössze két hivatalos anyagot láthattak, mindkettő még az Aspyr által készített változathoz köthető: a 2021-es bejelentő előzetest, valamint nemrég egy kiszivárgott látványtervet.
Most újabb fejlesztési anyagok bukkantak fel ebből, az Aspyr félbehagyott változatból. Egy korábbi grafikus portfóliójában fegyverekről, kellékekről és egy korai játszható prototípus képernyőfotójáról kerültek elő részletek. Az alkotó szerint ezek közül néhány elemet egy bevezető pályára szántak, míg a fegyvereket egy moduláris rendszer részeként tervezték, amely lehetővé tette volna a játékosoknak, hogy alkatrészek cseréjével fejlesszék a blastereket.
A legérdekesebb kép egy harmadik személyű prototípust mutat, ahol a játékos karaktere egy textúrák nélküli tesztkörnyezetben látható, kezében a klasszikus vibropengével. A képernyő tetején debug menük is megfigyelhetők, amelyekkel különböző animációkat és tárgyakat - például pisztolyokat és fénykardokat - próbáltak ki a fejlesztők. Bár ez a verzió sosem jutott el a rajongókhoz, a kiszivárgott anyagok újabb bepillantást engednek abba, hogyan képzelte volna el az Aspyr a legendás KOTOR modern újraalkotását. Immár a Saber is dolgozik egy pár éve saját verzióján, szóval idő kérdése, hogy mikor láthatunk belőle esetleg valamit.

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.