A Death Stranding 2 elképesztő látványvilággal készült, különösen a karaktermodellek terén, amelyek minden apró részletükkel túlszárnyalják az első rész amúgy is csodás megjelenését. Hideo Kojima viszont még mindig nem elégedett, szerinte a szereplők kinézete lehetne még valóságosabb. A játék a színészek valósághű arcmásait használja, így a rajongók azonnal össze tudják hasonlítani a digitális másolatot a valódi emberrel, és az apró mimikai részletek is kulcsszerepet kapnak.
A New Global Sport Conference rendezvényen, Rijádban beszélt erről Kojima, ahol Nicolas Winding Refn filmrendező is jelen volt, akinek arcvonásai Heartman karakterében köszönnek vissza a játékban. Kojima elárulta, hogy már az első részben is nagy hangsúlyt fektetett a természetes megjelenítésre, de nem érte el azt a szintet, amit megálmodott.
A folytatásban ezért teljesen új megközelítést alkalmazott, és egy speciális gépi tanulásra épülő rig segítségével szkennelték be a színészeket. A cél az volt, hogy a digitális modellek mozgása analóg módon is élethű legyen, ami rendkívül időigényes munkát jelentett.
Annak ellenére, hogy a játék iparági szinten is elismerést kapott a látvány és a részletesség miatt, Kojima továbbra a konferencián úgy fogalmazott, hogy a Death Stranding 2 rendben van, de a következő projektjében még valóságosabb ábrázolást akar megvalósítani. A nyilatkozata egyszerre árulkodik a folyamatos újítási vágyról és arról a perfekcionizmusról, amely évtizedek óta meghatározza a munkásságát.