Hirdetés

Kevin Conroyt kiborították a Batman Arkham-játékok szinkronfelvételei

|

Újra előkerült egy interjú, amelyben a tavaly elhunyt színész mesél a szinkronizálás nem pozitív oldaláról is.

Hirdetés

Fájó szívvel számoltunk be róla tavaly novemberben, hogy meghalt a gamerek kedvenc Batmanje, Kevin Conroy, aki mindösszesen 66 évesen hagyott itt minket. Sajátos orgánuma elsősorban a Batman Arkham szériából és a Batman: A rajzfilmsorozatból volt ismerős a rajongóknak, de pályafutása során temérdek szinkront készített, rengeteg karaktert szólaltatott meg. 

Utoljára az idén érkező Suicide Squad: Kill the Justice League-ben hallhatjuk majd Batmanként megszólalni, nélküle pedig már Mark Hamill sem fogja többé Jokert elvállalni

Hirdetés

De bármennyire is úgy tűnt kívülállóként, hogy Gotham védelmezőjét szinkronizálni hatalmas buli, a valóságban nem mindig volt az, legalábbis egy újra előkerült Warner-interjúból ez derült ki. Bár a beszélgetés leginkább az animációs sorozatban töltött idejéről szólt, Conroy egy ponton az Arkham-játékok szinkronfelvételeit is érintette. A színész legfőképpen azt szerette volna érzékeltetni, hogy mekkora különbség van a két médium dialógusainak rögzítése között: 

"Napi négy órát dolgozol egyedül, egy fülkében, vákuumban, megalkotod a karaktert, megtartod a karakter hangját, aztán megteremted a helyzetet minden egyes sorhoz... és aztán további három alkalommal megismétled. Tudod, 'Add elő dühösen! Ó, tartsd meg a dühöt, és add elő egy kis iróniával! Ó, szeretjük a dühöt és szeretjük az iróniát, most már csak édesítsd meg egy kis szeretettel'. Mire kijössz onnan, már a hajadat téped, és azt kérdezed: 'Mi a f*szt akarnak tőlem hallani?'. Szóval ezt csinálod négy órán keresztül, aztán kapsz egy órát ebédelni, és utána még négy órán át folytatod! És ez így megy egy hétig, csakis egyedül. Aztán kapsz pár hét szünetet, amíg újabb anyagokat írnak, majd visszahívnak. Az Arkham Knight, a trilógia harmadik része két év alatt állt össze, és 37 000 sornyi párbeszédet tartalmazott!"

Persze Conroy nem a Rocksteady csapatot vagy az Arkham-játékokat szerette volna kritizálni, hanem a körülményes folyamat miatt morgolódott, hiszen egy olyan szinkronszínész számára, aki a "hagyományosabb" médiában kezdte a karrierjét, nem lehetett könnyű az átállás arra, hogy egy nagy költségvetésű videojáték főszereplőjét alakítsa egy teljesen más közegben. A munkája azonban legendássá vált és az Arkham-trilógiát emlékezetessé tette, akármekkora kihívás is volt. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)