Lendületesen kezdett az augusztus 1-jén korai hozzáférésben debütált Titan Quest II, de a fejlesztést végző Grimlore Games nem ücsöröghet tétlenül a babérjain a bevételt számolgatva, hacsak nem akarja, hogy az érdeklődés néhány hét után kifulladjon, a félkész játékról pedig elfeledkezzen a világ, mintha mindenki nagyokat kortyolt volna a Léthé vizéből. Szerencsére nem tökkelütöttek döntenek a görög mitológiából táplálkozó ARPG sorsáról, ezért már közzé is tették a hivatalos menetrendet, pontosabban annak az első szakaszát, mely kijelöli a projekt útját a következő hónapokra.
A fejlesztők új fejezetet ígérnek friss területekkel, ellenfelekkel és kihívásokkal, de ez még nem minden - számíthatunk egy teljes értékű karaktereditorra, vadonatúj mesterségre és szélesebb körű nyelvi támogatásra, hogy még többen csatlakozhassanak a kalandhoz.
A roadmap mellett a vezető rendszerdizájner, Marczin Bálint új fejlesztői videóban válaszolt a rajongók legégetőbb kérdéseire. Kiderült, hogy nagyobb tartalmi frissítések háromhavonta érkeznek, közöttük kisebb javításokkal és újdonságokkal. A korai hozzáférés várhatóan 2026 végéig tart, ekkorra tervezik a konzolos megjelenést is. A többjátékos mód már most elérhető egy előzetes verzióban, de a teljes funkcionalitás csak később érkezik. A lóháton kalandozás lehetősége viszont végleg kikerült a tervek közül - a csapat egyértelművé tette, hogy hátasok nem lesznek.
A Grimlore folyamatosan figyeli a növekvő közösség visszajelzéseit, és a fejlesztők szerint még számos tartalom, finomhangolás és isteni meglepetés vár a játékosokra. Bár a Titan Quest II már belépett a halandók világába, a teljes verzióra még várni kell: PC-n a végleges kiadás 49,99 euróba kerül majd, de akik most belevágnak, mindössze 29,99 euróért szerezhetik be, és az ár fokozatosan emelkedni fog, ahogy mind több és több tartalom kerül be a játékba.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!