Ellentétben a film- vagy zeneiparral, a videójátékiparban pár kivételt leszámítva nem egy-egy személyhez kapcsoljuk a világra szóló sikereket, hanem komplett stúdiókhoz. A Grand Theft Auto V például nem csal Dan Houser, Sam Houser és Leslie Benzies gyermeke, hanem sok száz másik emberé is, akik nélkül nem szólt volna akkorát a játék. Éppen ezért irreális azt várni, hogy az egy ideje már a saját útját járó Benzies saját stúdiója, a Build A Rocket Boy elsőre hozza azt, amit a Rockstartól megszoktunk. Nem fogja, és ha megnézzük a MindsEye bő hatperces játékmenet-bemutatóját, akkor erről magunk is meggyőződhetünk.
A külső nézetes akciójáték főhőse Jacob Diaz, egy katonamúltú férfi, akinek az agyában valami fura implantátum lakik, a memóriája pedig nagyjából olyan megbízható, mint egy ősrégi okostelefon akkumulátora mínusz tíz fokban. Az emlékfoszlányok és az agyba kódolt kísértetek között kell utat törnie, miközben a világ, amiben létezik, inkább egy kontrollt vesztett techno-disztópiára hajaz, mintsem a jó öreg valóságra.
A trailer alapján a MindsEye egyfajta Watch_Dogs-GTA elegy, némi Black Ops-os titokzatossággal nyakon öntve, és egy csipetnyi cyberpunk szorongással tálalva. Első blikkre a sztoriban és a világépítésben van fantázia, de kérdés, hogy a fedezékalapú lövöldözésre, autóvezetésre, drónozásra épülő játékmenet meddig képes lekötni a vásárlót.
Azt a vásárlót, aki a futurisztikus Las Vegasra emlékeztető városból portálokon keresztül léphet be más élménycsomagokba, sőt akár saját tartalmakat is gyárthat - az utóbbi viszont csak akkor lehetséges, ha PC-n nyomul PlayStation 5 vagy Xbox Series X|S helyett. A megjelenés június 10-én esedékes, az IO Interactive kiadói támogatását élvező stúdió pedig arra készül hogy nyáron, ősszel és télen is egy- és többjátékos tartalmakkal bővítse alkotását.