Hirdetés

Figyelni fogják a játékosokat?

|

Egy érdekes cikkre bukkantam, ami azt fejtegeti, hogyan is válhatnak a számítógépes játékok a televízióhoz hasonlóan a legfőbb reklámhordozóvá. És ez csak az egyik rész. Arról van tehát szó, hogy egy új technológiát fejlesztettek ki, amivel figyelni tudják, a játékosok játszási szokásait. A módszer kicsit hasonló, mint a tévék esetében. Egy egyszeri felhasználó számára láthatatlan kódot építenek bele a programba, ami regisztrál bizonyos dolgokat, majd azokat elküldi, főleg a kiadók felé. Az Activision volt a legérdeklődőbb ez iránt, ám folynak tárgyalások a többi nagy kiadóval is. Ha beindul a dolog, a kiadók sokkal jobban megismerhetik a játékosok szokásait, hisz hajszálpontos, és nem reprezentatív mérésekből származó adatokkal fognak rendelkezni. Ám ki szereti, ha állandóan figyelik? Főleg ha nem is vesszük észre?! :) A cikk egyébként kitér arra is, hogy egy new york-i cég szeretne olyan technológiát piacra dobni, amivel konkrétan játékokon belül lehet reklámokat értékesíteni. Ez mondjuk nem egészen tiszta, mert a módszert eddig is alkalmazták, amennyiben volt "hirdető".

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)