Hirdetés

Ezért született meg a The Witcher 3 egyik legmegrázóbb jelenete

|

A küldetésekért felelős vezető mesélt az egyik nehéz írói döntésről.

Hirdetés

Májusban már a hetedik születésnapját ünnepelheti a történelem egyik legjobb akció-szerepjátéka, a The Witcher 3: The Wild Hunt, amelyet egy ideje next-gen formában is végigtolhatunk, így szinte egyáltalán nem érezni rajta az öregedés jeleit.

A játék valóságos díjesőt hozott a fejlesztő CD Projekt RED számára, és még ma is komoly érdeklődést generál, amit nemrég a Game Developers Conference keretében szolgáltak ki egy érdekes interjúval.

Hirdetés

Pawel Sasko, a játék küldetéseiért felelős rendező egy GDC-s panelbeszélgetésen tárta fel, hogy miért került sor a The Witcher 3 egyik legmegrázóbb pillanatára, Vesemir halálára. Mint ismert, a Farkas iskola rangidős vajákjának csak a játékos feldolgozásban kellett búcsúznia, míg a könyvekben él és virul, ezért a közkedvelt karakter megölése nem csak megrázó, de meglepő pillanat is volt. Az amerikai IGN beszámolója alapján a készítőknek nyomós okuk volt a sokkolársra:

"Szükség volt arra a pillanatra, hogy Ciri ténylegesen meghozza a döntést, hogy nem lesz többé préda, hanem vadász lesz, és a Vad Falka nyomába ered. Ehhez szükségem volt egy olyan eseményre, ami megtörte őt belülről, és ez volt az a pillanat, amikor azt javasoltam az írói csapatnak, hogy öljük meg Vesemirt."

- nyilatkozta a rendező, aki azt is elmondta, hogy az ötlet felvetésekor még egyáltalán nem voltak biztosak a dologban, de a sztori rendezőjével, Marcin Blachával folytatott beszélgetések megerősítették az elhatározást, hogy fel kell áldozniuk az öreget.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


"Vesemir nagyon jól felépített és előkészített karakter, alaposan megismerjük őt... ezért volt olyan hatásos ez a pillanat. Valami olyat is akartam csinálni, amiről a játékosok el sem hiszik, hogy megtettük. Meg akartam lepni őket... remélem, hogy jó értelemben"

Kétségtelen, hogy a meglepetés végül tényleg ütött, a CD Projekt RED-nek pedig sikerült úgy rendeznie ezt a kánon-szempontból egyébként szentségtörő fordulatot, hogy organikusan illeszkedjen a történetbe.

Szerintetek jól döntöttek a készítők, vagy inkább egy másik eseménnyel kellett volna indokolni Ciri döntését?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)