A Battlefield 6 egyik legnagyobb meglepetése, hogy a játék nem fogja támogatni a ray tracing technológiát. Ez a modern grafikai eljárás a fény viselkedését modellezi, így valósághűbb árnyékokat, tükröződéseket és fényhatásokat tesz lehetővé, azonban jelentős hardverigénnyel jár. Bár sok játékban már alapvető opcióként van jelen, a DICE lövöldéjének legújabb része teljes egészében mellőzni fogja.
A döntés már a nyílt béta során feltűnt a játékosoknak, hiszen a konzolparancsokban ugyan találtak utalásokat a funkcióra, a beállítások között nem szerepelt. Ez csalódást okozott azoknak, akik a lehető legszebb grafikai élményben reménykedtek, ugyanakkor sokan pozitívan értékelték a stabil teljesítményt, amely a sorozat védjegyének számító, látványos rombolások és kaotikus csaták közepette is érvényesült.
Christian Buhl, a Ripple Effect stúdió technikai igazgatója megerősítette, hogy a PC-s változatban több mint 600 grafikai és játékmeneti beállítás lesz elérhető, de a ray tracing nem szerepel köztük, és a közeljövőben sem tervezik bevezetni.
"A teljesítményre szerettünk volna fókuszálni. Úgy döntöttünk, hogy az erőforrásainkat arra fordítjuk, hogy a játék az alapértelmezett beállításokon a lehető legjobban fusson, a lehető legtöbb játékos számára."
- mondta Buhl.
Mivel a Battlefield 6 elsősorban többjátékos élményre épül, a közösség nagy része számára a stabil képkockasebesség és a gördülékeny játékmenet fontosabb, mint a legapróbb vizuális részletek. Bár a kampánymód kedvelői hiányolhatják a filmes hatású grafikai megoldásokat, a fejlesztők szerint a kompromisszum hosszú távon a játékélményt szolgálja.