Hirdetés

EA: Tanultunk hibáinkból és visszaszereztük a játékosok bizalmát

|

A Dead Space-t jegyző EA Redwood Shores feje nyilatkozott így egy interjú során.

Hirdetés

Glen Schofield büszke arra, amit a második John Riccitiello éra alatt eddig elértek. Bár alapvetően az előzetes kalkulációk alatt teljesítettek az új és eredeti címek, meggyőződése, hogy most léptek a helyes útra.
- Minőség és eredetiség! - hanzott el az ukáz, amikor 2007 februárjában visszatért a cégvezetésbe John Riccitiello. Az elmúlt két év során teljes sikert nem (egyes produktumok minősége még mindig megkérdőjelezhető), de részeredményeket elértek. Ilyen volt a Dead Space és a Mirror's Edge is. A multiplatform címek csak nagy gonddal érték el az egymilliós lélektani határt, aminek elsődleges oka a zsúfolt karácsonyi piaccal magyarázható Schofield szerint.
El kell felejteni a karácsonyi premierek erőltetését, hiszen már több példa (Grand Theft Auto IV, az érkező Resident Evil 5) is bizonyította, év közben is van érdeklődés egy játék iránt, amennyiben az jó.
A stúdió következő játéka  az áprilisra halasztott The Godfather  II, amit  jövőre az  eredetiség jegyében  készülő Dante's Inferno követ.

A redwoodi EA Campus

redwood.jpg

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)