Hirdetés

Doom - megváltoztak a multis fegyverek

|

Az id Sofware még csak most vette át a játék multiplayer részét, de máris elkezdték a saját képükre formálni.

Hirdetés

Habár a Doom egyjátékos kampánya kiválóan sikerült, a külsős fejlesztőcsapatra bízott többjátékos mód sokak szerint hagy némi kívánnivalót maga után. Az id Software nem volt hajlandó tétlenül nézni a negatív fogadtatást, így aztán a napokban átvették a fejlesztését és máris elkezdtek bevezetni néhány változtatást.

Amennyire hangulatos lett a játék egyjátékos része, annyira sablonos és semmilyen lett az online komponens, szóval a Bethesda és az id Software megfogadták, hogy megoldják a problémákat. Máris kiadtak egy frissítést, amiben megváltoztatták a fegyverek egyensúlyát egy kicsit (a Chain gunt, a rakétavetőt és a Combat Shotgunt érte változás), lerövidült a meccsek közti várakozási idő (60 másodpercre), valamint a Clan Arena és Freeze Tag módokban a nyerteseknek már öt kört kell megnyernie a győzelemhez.

Nyilván ezek csak apróságok, de a fejlesztők szerint a következő (még ebben a hónapban esedékes) frissítésben komolyabb dolgokra is számíthatunk: érkezik a Photo Mode, középre tehetjük a fegyvereket a klasszikus pályákon, új dolgokat tud majd a SnapMap és a bugoknak is nekimennek egy kicsit a srácok. A Doom producere, Marty Stratton azt is elárulta, hogy testreszabható és privát meccsek, valamint botok is készülnek, de ezekre már csak a nyár későbbi részében érdemes számítani.

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)