Az Xbox után a PlayStation is megkezdte az évet, lepörgött a State of Play, melynek keretein belül egészen 40 percen át leshettük, hogy mivel is készülnek nekünk a kékek az elkövetkezendő időszakra. Rengeteg érdekesség került a terítékre, többek között egy közel 10 perces, teljesen új előzetesen láthattuk a Death Stranding 2: On the Beachet mozgásban.
Mint ahogy az várható volt, a trailer rengeteg beteg dolgot lengetett be, ezzel együtt pedig számos kérdést vetett fel. Szerencsére most Kojima sem zárkózott el teljesen ezekkel kapcsolatban, ugyanis YouTube csatornáján, a HideoTube névre keresztelt műsorában most megosztott néhány érdekes részletet a készülő folytatással kapcsolatban.
Ezek közül is az egyik legizgalmasabb infó az volt, amikor Kojima arról beszélt, hogy a Death Stranding 2 valós idejű terepdeformációval dolgozik, ezzel együtt pedig dinamikus természeti katasztrófákat is felvonultat majd. Belefuthatunk akár földrengésekbe, erődtüzekbe de még árvizekbe is, amik mind valós időben fognak hatást gyakorolni a környezetünkre, ezzel beletolva minket a váratlan, kiszámíthatatlan helyzetekbe.
A koncepció kifejezetten izgalmasan hangzik, elvégre az első rész is nagyban épített a környezetre és annak folyamatos pásztázására, sokszor kellett ott is nem várt helyzetekhez alkalmazkodnunk. Egyelőre azonban még várnunk kell, jelen állás szerint leghamarabb 2025-ben leshetjük majd meg gyakorlatban, hogy hogyan és miként működnek a természeti katasztrófák a Death Stranding 2: On The Beachben.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.