Hirdetés

Zúzós cyberpunk FPS lesz a DEFECT, Mick Gordon zenéjével

|

A Call of Duty, a Doom és a The Last of Us fejlesztői dolgoznak a látványos cyberpunk lövöldén.

Hirdetés

Az emptyvessel végre lerántotta a leplet a DEFECT első játékmenet-jeleneteiről, és rögtön két látványos előzetessel helyezte fel a térképre a cyberpunk lövöldét, amelyet az elmúlt évek egyik legambiciózusabb projektjeként emleget. Emanuel Palalic, a stúdió alapítója és a játék rendezője szerint a DEFECT nemcsak egy újabb lövölde, hanem egy határok nélküli, HUD-mentes élmény, ahol minden fal lerombolható, minden fegyver és lőszer külön módon befolyásolja a környezetet, és ahol minden döntésünk valós időben formálja a történetet.

A bemutató ötperces, kibővített változatában a THE SYSTEM fegyveres egységei egy nyomasztó, neonfényben úszó bérház mélyére hatolnak, hogy elhallgattassanak egy elszabadult mesterséges intelligenciát. A támadást azonban nem hagyják szó nélkül a házat uraló banda tagjai, és percek alatt elszabadul a pokol: a golyózápor szétmarja a betonfalakat, a neonfények és lézerek tánca közben pedig egy rendőr egy elesett társa tudatát egy bűnöző testébe "menti át", így a férfi ideiglenesen a csapat oldalán harcol tovább. A rendfenntartók végül a komplexum legmélyére jutnak, ahol egy földalatti tánctéren vívják meg utolsó harcukat.

Hirdetés

A DEFECT a Doom, a Call of Duty és a The Last of Us veterán fejlesztőinek közös gyermeke, amelyet az Unreal Engine 5 hajt, zenéjét pedig Mick Gordon komponálja. A sztorinak a jövő utolsó városa ad otthont, ahol az emberiség felett egy hideg logikával uralkodó mesterséges intelligencia, a már korábban is emlegetett THE SYSTEM tartja kézben a dolgokat - úgy ahogy. Az utcákat bandák, renegát rendőrök és a rendszer saját fegyveresei uralják, és minden küldetés más és más: fegyvercsempészet, célpontok likvidálása vagy gyanúsítottak elfogása, miközben a játékosok 4v4-es összecsapásokban, PvP-ben vagy kooperatív módban dönthetik el, kié lesz a hatalom.

A DEFECT világa egyetlen szabály szerint működik: káosz mindenek felett. A fejlesztők célja egy olyan játékélmény megteremtése, amelyben minden bevetés másként alakul, ahol a környezet reagál a játékosokra, és ahol a történet a szemünk előtt formálódik. Az emptyvessel első játéka lesz ez, amely egyelőre csak PC-re készül, és a Steam, az Epic Games Store, valamint a GOG kínálatában lehet majd elérni, amikor megjelenik. Hogy mikor? Nos ez is egyike azoknak a kérdéseknek, amelyekre még nem adott választ a csapat.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)