Hirdetés

Counter-Strike: Dust, a legendás pálya megépülhet a valóságban.

|

Aram Bartholl egy német képzőművész, aki a videó-játékok részleteit alkotja meg a valós világban.

Hirdetés

Már létrehozott FPS szemüvegeket, NfS Underground 2 villogó neon-nyilakat és Counter-Strike ládákat, amelyeket nyilvános helyeken rakott le. 

Most a De_Dust térképet szeretné megörökíteni - ez a térkép minden idők legjátszottabb multi-térképe. 

A művész egy az egyben szeretné megmintázni a térképet, méghozzá egy 115 * 110 * 15 méteres festetlen beton-másolat segítségével. Mindehhez benyújtott egy petíciót, hogy támogassák a művészi törekvését, hiszen így a térkép "elérhető lesz, mint egy nagy méretű nyilvános szobor".  

Félig szobor, félig múzeum: Bartholl azt állítja, hogy a Dust project "a kulturális játéktér örökség megfagyott pillanatát demonstrálja majd".

A pályázati pénzből rengeteg kutatás és modellezés után épül majd meg a Dust. Vajon mennyi lesz a végső költsége egy valós életbeli Dust elkészítésének? Szinte biztos, hogy több lesz, mint az az 5500 dollár, amelyet a pályázattal Aram Bartholl nyerhet. 

MIndenesetre a videójáték világ totálisan egyedi kezdeményzéséről van szó, így szurkolunk neki, hogy sikerüljön.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)