Szeptemberben lesz egy éves a Nacon és a KT Racing istállójából kigördült Test Drive Unlimited Solar Crown, a nyitott világú autós játék, amely túlzottan ambiciózusnak bizonyult a fejlesztőstúdió valós lehetőségeihez képest, és olyan állapotban jelent meg, ami miatt senki sem érezhetett egy szikrányi büszkeséget sem, aki részt vett a projektben. A fogadtatás roppant kedvezőtlen volt, mégsem adták fel az alkotók, hanem kiadójuk és tulajdonosuk támogatásával megpróbálták beröffenteni a motort, kikalapálni a kasztni horpadásait, és igyekeztek okot adni rá, hogy a vásárlók ne kérjék vissza a pénzüket, vagy ha már erről a lehetőségről lecsúsztak, legalább legyen okuk újra feltenni a játékot.
Ennek szellemében július 23-án érkezik a negyedik szezon, amely nemcsak az első év zárása lesz, de egyben a sorozat eddigi legnagyobb volumenű tartalmi bővítése is - olyannyira, hogy a kiadó saját fejlesztői naplót szentelt neki. A közel félórás videóban a KT Racing kulcsemberei vezetik végig a játékosokat a szezon újdonságain, és nem rejtik véka alá azt sem, mi várható a második évadban. Spoiler: sok minden.
A legnagyobb durranás egyértelműen a kaszinó bevezetése, amely az évad elejétől elérhető, és ahol immár a megszerzett játékbeli kreditekkel lehet játszani: jönnek a nyerőgépek, amelyekhez az évad közepétől csatlakoznak a pókerasztalok is, a nyeremények közt pedig egy exkluzív autó és ízléses kozmetikai extrák csábítják a bátrakat. A játék közben egy új valuta (Diamond) is feltűnik, amely a Solar Pass prémium szintjéhez szükséges - ez lesz az első olyan fizetős réteg, amely nem jár automatikusan minden játékosnak, viszont az arany kiadás birtokosai azonnal megkapják, sőt húsz szintet ugranak is vele.
Mindezen felül érkezik öt új autó - köztük a Lamborghini Huracán Sterrattóval és a DeLorean Alpha5-tel, valamint bemutatkozik a Stock Races versenykategória, amelyben kizárólag gyári állapotú járművekkel lehet versenyezni. A fejlesztők belenyúltak a spoilerek aerodinamikájába, eltüntethető tették a HUD-ot, és megoldották, hogy a csoportos GPS-funkcióval akár négy külön útvonalat is kijelölhessünk, amit aztán megoszthatunk a többiekkel. Ezeket már a játékosok kérésére hozták be - és a következő szezonokban még több ilyen fejlesztés érkezik.
Az októberben induló ötödik szezonban visszatérnek a taxiküldetések, amelyeket a régi rajongók jól ismernek, és elindul az in-game bolt is, miközben a játékmotor alapos ráncfelvarráson esik át. A hatodik szezon már a közösség ötleteire épül: a játékosok augusztus 4-ig szavazhatnak, milyen új küldetéstípus kerüljön be - a lehetőségek közt ott a Detective (nyomozás), Delivery (szállítás), Photography (fotózás) és az Adrenaline (nyilván valamilyen pulzusemelő élmény). A hetedik szezon hivatalos PvP versenyközpontokat hoz Hongkong és Ibiza utcáira, a nyolcadikban pedig beköszön a régi nagy kedvenc, az ingatlanvásárlás és a lakberendezés, sőt érkeznek az extrém küldetések is az utas-szállító móddal karöltve.
Mindeközben a KT Racing már a távolabbi jövőt is előkészíti: fejlesztés alatt áll az offline mód, a régiók közötti játék, a crossplay funkciók, de közben a motor optimalizálása sem áll le. A hanghatások és járműhangok újrakeverése is folyamatban van, vagyis az apró részletektől az óriási rendszerekig minden területen igyekszik érdemi javításokat eszközölni a csapat.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!