Hirdetés

Imádjuk, hogy a Battlefield 6 kidobta a ray-tracinget és inkább a teljesítmény mellé állt

|

A Battlefield Studios célja az volt, hogy mindenki skálázási opciók nélkül élvezhesse a modern hadviselés örömeit.

Hirdetés

A PC-s gaming szerelmeseiként be kell valljuk, hogy mostanában gondok vannak a portokkal. Az elmúlt néhány év nyilvánvalóvá tette, hogy amikor a fejlesztők a PlayStation 5 RT képességeinek kihasználását kergetik, akkor azért mi kegyetlenül megbűnhődünk. Így kapunk játékokat, melyek összeomlanak, borzalmas frame-időzítésekkel érkeznek, és a DLSS és képkocka generáció együttes injekciójára van szükségük a vállalható mozgolódáshoz.

A Battlefield 6 ezek egyikéből sem kért. A játék futtatásához egy RTX 2060 is elég lenne, de a PCGamer Morgan Parkja például hibátlanul pörgette a mókát az ősöreg 2080 Superén is. A fejlesztők végtelenül kényesek voltak az optimalizációra, amit Christian Buhl, a játék technikai vezetője is megerősített a ComicBooknak adott interjújában.

Hirdetés

"A teljesítményre koncentráltunk. Azt akartuk, hogy olyan jól fusson a játék, amennyire csak lehetséges az alapbeállításokon, az általános felhasználók számára. Ezért is döntöttünk úgy már a korai szakaszokban, hogy nem lesz ray-tracing, és ahogy mondtam, a sebességet tartottuk szem előtt."

PCGamernek adott interjújában Buhl arról beszélt, hogy a DLSS-re sem akartak támaszkodni.

"A cél az volt, hogy remekül fusson DLSS nélkül is, de ott legyen, ha használni szeretnéd. Megvannak az előnyei és hátrányai ezeknek a technológiáknak. Mi azt akartuk, hogy minden maradandó legyen extra elemek nélkül. A teljesítménybeli céljainkat DLSS nélkül számoltuk ki."

Az eredmény egy tükörsimán pörgő lövölde, ami gyönyörűen rajzolja ki a valósághű csatatereket. A grafikai hatásokból itt-ott csekélyebb adagokat kapunk, mint a többi AAA címnél, de cserébe nem kell azért imádkoznunk, hogy egy frissítés játszhatóvá tegye a dolgokat. Szeretnénk mi azt hinni, hogy a gamereknek akartak kedvezni ezzel, de mind tudjuk, hogy az EA csak a Call of Duty piacából akar kiharapni egy szeletet, a Call of Duty pedig a nagyi számítóján is elfut. Ilyen ellenféllel szemben az EA nem engedhette meg a napsugarak kergetését.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)