Az ICO és a Shadow of the Colossus rendezője, Fumito Ueda pontosan tudja, miről beszél, amikor játékdizájn a téma. A mester két klasszikust is letett az asztalra hosszas karrierje során, ezért is számított nagy dicséretnek, amikor Keita Takahashi kreativitását magasztalta. Ueda a Denfaminicogamernek adott interjújában idézte fel, a kollégájával való beszélgetését.
Elmesélte, hogy amikor felhívta Takahashit a To a T nevű játéka kapcsán, akkor megkérdezte, hogy számíthat-e valamilyen szokatlan mechanikára benne. Azt a választ kapta, hogy nem, erre pedig Ueda annyit reagált, hogy "az király". Nevetve folytatta az interjút:
"Egy valódi profi szavai ezek, nem igaz?"
Ueda maga sem tudta megmondani miért azzal reagált, hogy "király", de van egy elképzelése a saját reakciójáról.
"Szerintem az volt bennem, hogy az új játékmechanikák kora már lejárt. Már nem ott tartunk, hogy új trükköket vagy hardvereket kellene felkínálnunk minden egyes projektnél. Amikor nincs semmilyen új mechanika valamiben, akkor is van mivel tovább vinni a műfajt az atmoszféra és művészeti tálalás segítségével. A személyes ízlésemet félretéve, szerintem jobban tennénk, ha már létező elemeknek adnánk nagyobb teret."
Ueda szerint ettől volt a To a T különleges: az innováció kergetése helyett elmesélt egy vizuálisan érdekes, és témájában megkapó történetet. Megmutatta, milyen egy testi fogyatékossággal élni, és ehhez nem kellett semmilyen trükköt sem bevetnie.
Aki egyébként maga is kíváncsi arra, hogy a Shadow of the Colossus mestere mitől volt annyira elájulva, az itt kipróbálhat a To a T demóját teljesen ingyen.