Az Electronic Arts újabb jelentős hullámban hajt végre leépítéseket és projektleállításokat: a vállalat megszüntette a 2023-ban bejelentett Black Panther játék fejlesztését, és ezzel egyidejűleg bezárta a Cliffhanger Games stúdiót is. A döntést Laura Miele, az EA Entertainment elnöke jelentette be egy belső e-mailben, melyben azt írta, a változások célja az, hogy "a legnagyobb növekedési lehetőségekre összpontosítsák a kreatív energiákat". A Black Panther eredetileg egy nyílt világú, egyjátékos akció-kaland cím lett volna, amit a volt Shadow of Mordor-fejlesztők által alapított Cliffhanger Games készített. A stúdió tehát alig egy évnyi működés után bezárja kapuit. A projekt a Marvel és az EA között kötött háromjátékos megállapodás része volt, amelybe beletartozik a még fejlesztés alatt álló Vasember-játék, valamint egy harmadik, eddig be nem jelentett cím is.
Az EA nem árult el pontos adatokat a leépítések mértékéről, de annyit tudni, hogy a mostani körben kevesebb embert érint, mint az előző havi, 300 fős hullám, amely főként a Respawn és a Fan Care csapatokat érintette. Mindez része a cég több éve tartó belső átalakításának, amelyben már több mint ezer munkavállalót bocsátottak el, több projektet (köztük egy Titanfall-játékot) töröltek, és több stúdiót is átszerveztek vagy leépítettek.
Az EA mostantól kizárólag néhány kiemelt címre koncentrál: a Battlefield, a The Sims, a Skate, az Apex Legends, valamint a Motive által fejlesztett Vasember-játék és a következő Star Wars: Jedi epizód kapnak támogatást. A BioWare a következő Mass Effecten dolgozik, miközben a mobilos divízióban is történtek leépítések. Az EA Sports ágazat ugyanakkor nem érintett a mostani változásokban.
Mindezekkel párhuzamosan az EA kötelezővé tette az irodai munkavégzést, ami további feszültséget szül a dolgozók körében, különösen azoknál, akik eddig távmunkában dolgoztak. Az EA nem adott választ arra, hogy várhatóak-e újabb leépítések, és a Marvel sem kommentálta a történteket.