Hirdetés

A Ubisoft szerint a mikrotranzakciók tartják életben az Assassin’s Creed Shadows frissítéseit

|

A kiadó azzal védi a sokat kritizált pluszvásárlásokat, hogy ezek biztosítják a játék folyamatos bővítését és ingyenes tartalmait.

Hirdetés

A videójátékok világában régi vitatéma, hogy mennyire férnek bele a mikrotranzakciók a teljes árú címekbe. Bár ma már szinte minden nagyobb kiadó alkalmazza őket, a játékosok jelentős része továbbra is fenntartásokkal kezeli a külön megvásárolható kozmetikai elemeket és extra csomagokat. Az Assassin's Creed Shadows egyik vezető fejlesztője, Simon Lemay-Comtois most egyértelműen kiállt mellettük: szerinte ezek a pluszbevételek teszik lehetővé, hogy a játék a megjelenés után is komoly, ráadásul ingyenes frissítéseket kapjon.

A fejlesztő arról beszélt, hogy minden kritika ellenére a mikrotranzakciók finanszírozzák az olyan utólagos tartalmakat, mint az Isu-témájú kiegészítések, az új küldetések vagy éppen a mozgásrendszert finomító frissítések. A modern nagyjátékok környezetében ez a modell egyáltalán nem kirívó, hiszen a legtöbb AAA cím ma már valamilyen formában fizetős extrákkal egészül ki. A Call of Duty-sorozat látványos crossover skinjei, a verekedős játékok új játszható karakterei vagy a valódi pénzen vásárolható prémium valuták mind ugyanebbe a trendbe illeszkednek.

Hirdetés

Az Assassin's Creed Shadows az idei premiert követően több jelentős frissítést is kapott, amelyekért a játékosoknak nem kellett külön fizetniük. A legutóbbi nagyobb csomag egy Attack on Titan crossoverrel, egy The Puzzlement című új küldetéssel és változatosabbá tett Corrupted Castles-területekkel bővítette az élményt. Mindez a kiadó szerint épp azért valósulhat meg, mert a kozmetikai vásárlások stabil bevételi forrást jelentenek.

A sorozat az Ubisoft szerint az elmúlt negyedévben túlszárnyalta a várakozásokat, és a cég hamarosan lezárja a Tencenttel kötött, 1,2 milliárd dolláros befektetési megállapodását is, amely a Vantage Studios nevű új divíziót erősíti majd. A francia kiadó januárban újabb részleteket árul el átalakuló működési modelljéről, amelyben a kulcsfranchise-ok fejlesztését külön, úgynevezett Creative House-okba szervezik.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)