Márciusban jelent meg a Rebellion fejlesztésében készült Atomfall, amely néhány hónap alatt komoly sikert aratott: több mint kétmillió játékos merült el a nukleáris katasztrófa sújtotta Nagy-Britannia romjain játszódó túlélőjáték világában. A vadonatúj, belső nézetes indie cím gyors népszerűsége máris elindította a folytatásról szóló megbeszéléseket a fejlesztőstúdiónál.
Jason Kingsley, a Rebellion társalapítója és vezérigazgatója a The Game Business Show című műsorban beszélt a játék sikeréről. Mint mondta, új szellemi tulajdonként az Atomfall megjelenése kockázatos volt, hiszen a közönség gyakran bizalmatlan az ismeretlen címekkel szemben. A siker ennek ellenére megérkezett, és a kulcs ehhez nem kis részben az Xbox Game Pass szolgáltatás volt.
Kingsley szerint a Microsoft részéről nyújtott támogatás és promóció jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a játék széles közönséghez jusson el.
"Nagyban hozzájárult az ismertséghez, és kiváló támogatást kaptunk a Microsofttól"
- mondta Kingsley.
A jövővel kapcsolatban a Rebellion vezetője elmondta: nemcsak DLC-k formájában folytatják az Atomfall fejlesztését, hanem már tárgyalnak esetleges folytatásokról és spin-off projektekről is. A játék jelenleg elérhető Xbox Series X/S, PlayStation 5 és PC platformokon, és természetesen a Game Pass kínálatában is megtalálható. A Rebellion pedig ígéretet tett arra, hogy a közeljövőben is támogatni fogja a játékot frissítésekkel és bővítésekkel.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.