Megérkezett a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, a legendás lopakodós játék újragondolt változata, ám a premier nem zajlott zökkenőmentesen. A játék számos teljesítménybeli hiányossággal küzd, különösen a PS5 Pro verziónál, ahol a PSSR felskálázás okozott gondokat. Bár a látványvilágot sokan dicsérik, a technikai hibák némileg beárnyékolják a rajtot.
A Konami közleményt adott ki a közösségi oldalain és a Steamen, amelyben jelezte: "több hibajelentést kaptunk, és jelenleg egy javításon dolgozunk". A vállalat ugyanakkor nem tért ki általános teljesítménybeli problémákra, csupán konkrét hibákra, amelyek bizonyos körülmények között összeomlást idézhetnek elő. Ezek között szerepel például, ha a játékos túl sok egymást követő támadás után használja a túlélőkést, vagy ha a krokodilsapkát próbálja eltávolítani.
A hibalistán olyan jelenségek is megtalálhatók, mint az éhségüket csillapító krokodilok közelségében történő ételgyűjtés miatti összeomlás, a levegőben lebegő karaktermodell gurulásból kúszásba váltáskor, illetve a kamera Intrusion View módba kapcsolásakor fellépő mozgáskorlátozások. Reméljük, hogy hamarosan orvosolják legalább ezeket a gondokat, de azért az optimalizáció terén is lenne még mit csiszolni.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.