A Battlefield 6 megjelenésével a fejlesztők egyértelműen jelezték, hogy a jövőben is számítanak a játékosokra a fejlesztési folyamatban. A DICE-nál úgy látják, a Battlefield Labs - az a zárt tesztkörnyezet, ahol a közösség kipróbálhatja a készülő funkciókat és játékmeneti változtatásokat, a fejlesztés alappillérévé válhat a sorozatban.
Nika Bender vezető producer és Salim Fasahat dizájnigazgató a PC Gamernek adott interjúban beszélt arról, hogy a Labs mennyire fontos szerepet játszott a Battlefield 6 kialakításában. Bender szerint ez egy olyan eszköz, amellyel a csapat még a megjelenés előtt valós visszajelzéseket kap a játékosoktól, így a problémákat nem utólag, hanem már fejlesztés közben tudják orvosolni. Fasahat hozzátette, hogy a Labs "a fejlesztés nagy része volt ennél a játéknál", és valószínűleg a jövőben is marad.
A tesztek során olyan finomhangolásokra is sor került, mint a fegyveregyensúly és a time-to-kill értékek, amelyekről a közösség gyakran vitázik. A fejlesztők szerint a Labs nemcsak kísérleti terep, hanem egyfajta hidat is képez a játékosok és a stúdió között, ahol új ötleteket próbálhatnak ki anélkül, hogy azok azonnal bekerülnének az éles verzióba.
Bender szerint a csapat "hisz a közösség erejében és abban, hogy a játékosok igényei segíthetnek a jó döntésekben", ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a fejlesztést nem lehet teljesen a közösségre bízni - a cél inkább az, hogy a játékosok hangja érezhetően beépüljön a végső élménybe.
A Battlefield 6 így nemcsak a technikai megvalósításban, hanem a fejlesztési filozófiájában is új irányt mutat: a sorozat jövője a közösséggel együtt formálódik.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!