A Trackmania és annak kitartó közössége érdekes szubkultúrája a gaming világnak. Az árkád versenymóka a mai napig egy izgalmas csatatere a reflexeiket és ügyességüket próbálgató pilótáknak, de van egy-egy kihívás, amelyen még a legjobbak is elbuknak.
Ilyen volt a 2022-ben megjelent Deep Dip, a 14 szintes, vertikális versenypálya, amelynek szintjeit vagy egyhuzamban viszed végig, vagy kezdheted az egészet elölről.
A "torony" annyira brutálisan kemény volt, hogy a közösség összedobott 1000 dollárt, amit a pálya első meghódítóinak ajánlottak fel. A Deep Dip történetéről Wirtual egy videót is összerakott áprilisban, pontokba szedte az egész kihívás múltját és jövőjét. A beszámoló végén jött a bejelentés, hogy érkezik a Deep Dip 2, és a második kör jóval keményebbnek ígérkezett, mint az első.
A közösség ennek teljesítésére 30 000 dollárt rakott össze, a jutalom megsokszorozása jó okkal történt. Az új torony 16 szintből áll, minden lépcsőfoka kész rémálom.
A május 4-én történt megjelenés óta senki sem tudta befejezni a Deep Dip 2-t, és a fentebb említett Wirtual 14 szint után ki is szállt a mókából. Szerinte ez már annyira nehéz, hogy egyszerűen nem szórakoztató.
"Fél óra hibátlan, lezuhanás nélküli vezetésbe kerül az, hogy egyáltalán eljuthass a legnehezebb szintre. Ez nem egy kifejezetten nagy élmény."
Jelenleg három játékos próbálja befejezni a tornyot: Lars_tm, Hazardu és Bren_TM2. A srácok ugyan mindent beleadnak, de amikor a legkisebb hiba is azonnali kudarcot jelent, akkor megkérdőjeleződik az egész kihívás értelme. A Trackmania közösség azon az állásponton van, hogy egyszerűen túl nehéz a pálya, és a Deep Dip 3-nál az alkotóknak számításba kell venniük majd a mostani állapotokat.
Ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy a lehetetlennek tűnő feladat szépen összehozta és aktivizálta a játék közösségét, és a gaming sajtó is felfigyelt a bulira. Ennyi haszna már egészen biztosan volt a történetnek.
Ha érdekel benneteket a "torony" teljesítéséért folytatott verseny, akkor itt követhetitek az eseményeket.