Hirdetés

E3 2016 - a környezetre is támaszkodhatunk a Days Gone-ban

|

A Days Gone-ban elképesztő túlerőben lesznek velünk szemben az élőhalottak, de ha a környezetünkre is hagyatkozunk, akkor nyerhetünk egy kis előnyt.

Hirdetés

A Days Gone a Sony E3-as konferenciájának egyik legnagyobb meglepetése volt. Már majnem azt hittük, hogy a zombis téma már soha többé nem lesz érdekes, de a Bend Studiónak mégis sikerült valami olyasmit kihoznia belőle, amivel ismét felkeltette az érdeklődésünket.

Nyilván a zombikkal való találkozás és küzdelem már senki számára nem újdonság, viszont a Days Gone esetében az a különbség, hogy meglehetősen nagy túlerőben támadnak ránk az élőhalottak. Nincs esélyünk megküzdeni velük úgy, mint például a The Last Of Us-ban, így az egyetlen lehetőségünk az, hogy valahogyan lerázzuk őket, ehhez pedig mindent be kell vetnünk.

Az E3-as demóban tökéletesen bemutatta ezt az a rész, amikor a játék főhőse, Deadon egyedül kell, hogy szembenézzen a hordával. A bemutató egy bizonyos pontján egy hídhoz érkezik, amit egy jól irányzott lövéssel sikeresen megsemmisít, ezzel meggátolva a zombikat a továbbhaladásban. Ez remekül prezentálta a játék "többet ésszel, mint erővel" filozófiáját, viszont talán az egyetlen fogós kérdés ezzel kapcsolatban az maradt, hogy a játékosok honnan tudják majd, hogy a környezet melyik elemeit lehet ilyen módon használni. A fejlesztők állításuk szerint már dolgoznak azon, hogy ennek a kommunikációja világosabb legyen.

Ti mit gondoltok? Hogy tetszett a Days Gone?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)