Hirdetés

Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena - A vadász

|

Vin Diesel neve a játékiparban már legalább olyan jól cseng, mint Hollywoodban, erre igyekszik rátenni még egy lapáttal.

Hirdetés

A Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay 2004-es bemutatkozása előtt mindenki csak legyintett, ha meghallotta, hogy Vin Diesel és saját játékfejlesztő stúdiója, a Tigon összeállt a svéd Starbreeze csapatával, hogy játékot készítsen a Riddick univerzum alapján. A korábbi tapasztalatok miatt legfeljebb egy gyenge közepes filmadaptációra számítottunk. Mekkora volt aztán a meglepetés, amikor kiderült, hogy olyan produktum született, ami a műfaj akkori nagyágyúival (Far Cry, Doom 3, Half-Life 2) is felvette a versenyt.

athenagstv.jpg


A fáma szerint azért merült fel később az Assault on Dark Athena ötlete, mert nem sikerült kompatibilissé tenni az Escape from Butcher Bay-t az Xbox 360-nal.
A kezdetben csupán grafikai ráncfelvarrással, no meg némi extra tartalommal felvértezett alkotás egyszerű remake-nek indult, de végül teljes értékű folytatássá érett a Starbreeze, és az új kiadó, az Atari szerint. Az Activision Blizzard egyre nagyobb butaságnak tűnő nagytakarításának legfőbb nyertese a hamvaiból feltámadt patinás kiadó.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)