Hirdetés

Call of Duty: Ghosts - "Kidobtunk mindent az ablakon"

|

A Call of Duty sorozat producere szerint muszáj volt lépést tartani, új dolgokban gondolkozni, ehhez pedig kellett egy nagytakarítás.

Hirdetés

Nagy nyomás nehezedik az Infinity Ward és az Activision vállára, hiszen az idővel való versenyfutás közben még az újításokra is gondolniuk kell. Az előző havi Call of Duty multiplayer leleplezéskor az Infinity Ward egy rakatnyi újdonságot mutatott be nekünk, mint pl. a különböző multiplayer módok, perkek és a lehetőség, hogy női katonaként is harcba szállhassunk.

Egy, a Game Informernek adott rövid interjújában Mark Rubin, a Call of Duty vezető producere elmagyarázta a többjátékos módok kiválasztásának folyamatát: "Először is fogtuk a listát az eddigi összes játékmódról amit valaha készítettünk és kidobtuk őket az ablakon."

A fejlesztőcsapat tagjai megfelelő mennyiségű ötletelés után a jobb ötleteket prototípusokba öntötték és kipróbálták egymás között. Ezeket a prototípusokat korábbi játékok teszt pályáira alkalmazták. Esténként a csapat tagjai összeültek pár tesztjátékra, majd meg is osztották egymás között a gondolataikat, ötleteiket, hogy mi az ami maradjon, illetve mi kerüljön ki az adott játékmódból.

Rubin szerint lesz, akinek talán nem jön be, hogy ennyi mindent kivágtak a játékból, de lesznek olyanok, akiknek viszont nagyon is tetszeni fognak az újítások. Azt is hozzátette, hogy a Modern Warfare 3-ra már annyira megszállottjai voltak annak, hogy minél kompetitívebb legyen a multiplayer, hogy megfeledkeztek a "fun" faktorról. Elmondása szerint nagyon sokat jelentett nekik a közösség által kreált módok változatossága és végül ez inspirálta az Infinity Wardot, hogy jobban odafigyeljen a szórakozásra, mint a folyamatos versengésre.

Úgy néz ki, hogy a Call of Duty: Ghosts el fog térni minden eddigi CoD résztől és a stúdió filozófiája is megváltozott. "Ne aggódjunk folyton azon, hogy a játék igazságosan kompetitív-e, csak csináljuk meg szórakoztatóra." Nem egy rossz ötlet.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)