Hirdetés

Thief - az Xbox One-on nem csak szebb lesz

|

A Thief producere a jelenlegi és következő generációra szánt kiadások közötti technológiai különbségekről beszélt és kiemelte, hogy nem csak a külsőségekben lesz más.

Hirdetés

Június végén érkezett az Eidos bejelentése, miszerint a hosszú idő után visszatérő Thief franchise következő tagja a PC, PlayStation 4 és Xbox One mellett a jelenlegi generáció konzoljaira is megjelenik, de vajon a Thief minden platformon ugyanazt nyújtja majd?

A kérdésre az Eidos Montreal producere, Stephane Roy adta meg a választ, szerinte az Xbox One-ra szánt kiadás többet jelent majd egy egyszerű poligonszám-növelésnél. Az OXM-nek nyilatkozva Roy azt mondta, hogy a játékosok úgy fogják majd magukat érezni az Thief Xbox One változatában, mintha a város részei lennének, köszönhetően a konzol technológiai fejlettségének (közben a PS4 meg csak homokozik, értjük mi).

Hogy a gyakorlatba átültetve ez milyen módon valósul majd meg, az a Thief megjelenésekor, 2014-ben derül ki, ugyanakkor Roy azt is hozzátette, hogy olyan világot szerettek volna létrehozni, amelyben nem minden fekete, vagy fehér, különben nem lenne hihető, ezt pedig platformtól függetlenül megtapasztalhatjuk majd, ami ki is derült már a Thief előzetesünkben is. Mit gondoltok, az Xbox One verzió mennyivel nyújt majd nagyobb élményt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)