A The Game Awards színpadán mutatkozott be Gang of Dragon, Toshihiro Nagoshi legújabb játéka, amelynek már az első pillanatai is egyértelművé tették, hogy az alkotó nem szakadt el attól a világtól, amelyet a Yakuza, illetve a Like a Dragon sorozattal legendássá tett.
Nagoshi 2021-ben hagyta ott a Ryu Ga Gotoku Studiot, amelyet társalapítóként hozott létre, és amelynek köszönhetően megszületett az elmúlt évtizedek egyik legmeghatározóbb japán játéksorozata. Távozása után megalapította a saját csapatát, a Nagoshi Studiot, és a Gang of Dragon az első nyilvános bepillantás abba, min dolgoznak azóta.
A bemutatott előzetes alapján a játék hangulata kísértetiesen ismerős. Egy keménykötésű főhős lazán veri helyre a pénzt követelő alakokat egy bárban, mintha csak Kiryu Kazuma világába csöppentünk volna vissza. A karakter megjelenése is ezt erősíti: láncos nyaklánc, nagy galléros öltöny, magabiztos fellépés, minden adott ahhoz, hogy simán elférjen a Yakuza-univerzum ikonikus figurái között.
Egyelőre nem derült ki pontosan, milyen műfajba sorolható a Gang of Dragon, és a fejlesztők a megjelenési dátumot sem árulták el. Annyi viszont biztos, hogy a projekt már előrehaladott állapotban van, és az eddig látottak alapján Nagoshi nem kíván gyökeresen eltávolodni attól a stílustól és tematikától, amely világszerte rajongók millióit kötötte hozzá a nevéhez.
Ha a Gang of Dragon végül beváltja azt, amit az első képsorok ígérnek, akkor könnyen lehet, hogy egy újabb, de nagyon is ismerős bűnös világ kapuja nyílik meg a játékosok előtt.
