Geoff Keighley nagy, csillogós színpadi mutatványát egy kisebb bemutató, a Day of the Devs követte, ahol kisebb csapatok prezentálhattak kisebb játékokat. Ezek között akadt pár gyöngyszem, de a legérdekesebb számunkra a Big Walk volt. Az Untitled Goose Game alkotói most egy többjátékos sandbox játékon dolgoznak, de karakteralapú lövöldözés helyett itt a lényeg, hogy barátainkkal az oldalunkon járhassuk be a vadont.
A Big Walk egyik legfontosabb alkotóeleme a távolságalapú beépített chat rendszer. A karaktereken keresztül beszélve a hangunk a környezettől és távolságtól függően változik, ami nem csak egy cuki apróság, de játék fejtörőinek egy fontos része is. A lenti trailer megmutatta, hogy a vadon rengeteg trükkös helyszínt kínál, melyek feladványait együtt kell megoldanunk a karakterek kezeit, lábait, és hangját használva. Egy szupercuki koncepció az egész, és mi már most összehoznánk hozzá a kollégákat, ha tehetnénk.
A Big Walk még nem kapott megjelenés dátumot, és a csapat egyelőre csak PC-re jelentette be játékot. Reméljük nem váratnak bennünket sokáig, mert mostanság bőven ránk férne egy egészségügyi séta, még ha csak virtuálisan is.